پرده سینما

نازنین بیاتی: از رد کردن برخی پیشنهادات بازیگری پشیمان نیستم

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

نازنین بیاتینازنین بیاتی که با فیلم سینمایی مادری در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر حضور دارد می‌گوید: پیشنهادات کاری زیادی را به دلیل نگرانی‌هایی که در مسیر بازیگری‌ام دارم، رد کرده‌ام و در این مسیر همچنان با سخت گیری به پیشنهادات بازیگری‌ام فکر می‌کنم.

این بازیگر سینما در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه بعد از فیلم دربند پیشنهاداتی جدی از سینما و تلویزیون داشته است، بیان کرد: غالب فیلمهای سینمایی که پیشنهاد شد، شبیه به نقش «نازنین» در فیلم سینمایی دربند بودند اما من تلاش کردم، نقش‌هایی در حال و هوای قصه دربند و داستان‌های مشابه را قبول نکنم.

بیاتی با بیان اینکه سریال‌های زیادی در چند سال اخیر برای بازی به او پیشنهاد شده است، افزود: پیشنهادی که مرا ترغیب کند تا در آن حضور داشته باشم، نداشته‌ام اما اگر قصه‌ای که درگیرم بکند در تلویزیون پیشنهاد شود، قطعا بازی می‌کنم.

بازیگر برگزیده هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی تصریح کرد: بعد از بازی در دربند تا یک سال نباید در اثری بازی می‌کردم تا فیلم اکران شود و پس از آن در سالی که فیلم به نمایش درآمد در تئاتر فعال‌تر شدم و طراحی لباس یک تئاتر را برعهده گرفتم.

بازیگر فیلم طعم شیرین خیال ادامه داد: بعد از آن هم طراحی لباس یک نمایش در سالن «باران» را برعهده داشتم و امسال نیز مدتی به عنوان طراح لباس مجموعه تلویزیونی شکرستان حضور داشتم که پس از مدتی از گروه جدا شدم. تنها پروژه امسال من بازی در یک فیلم نیمه بلند به کارگردانی رضا گوران بود و بازی در تئاتری که بهمن و اسفند امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت نیز دیگر فعالیت من در زمینه بازیگری است.

بیاتی با اشاره به اینکه از رد کردن برخی پیشنهادات بازیگری پشیمان نیست، افزود: در سال‌های اخیر نمایشنامه‌های زیادی را برای بازی در تئاتر مطالعه کردم اما با وسواس فراوان به دنبال نقشی بودم که «نازنین» جدیدی را معرفی کند و بشدت برایم کنجکاوی برانگیز باشد. در سینما نیز همین مسیر و سخت‌گیری را در انتخاب نقش‌ها دنبال کرده و می‌کنم.

بازیگر فیلم مادری با اشاره به تجربه جدیدی که در آن حضور داشته است، افزود: از گذشته دور نقاشی می‌کشیدم اما هیچ وقت به حضور در یک گالری فکر نمی‌کردم؛ از سوی دوستانم این اعتماد بنفس در من ایجاد شد که به یک نمایشگاه مشترک فکر کنیم. به همراه دوستانم پریسا قهرمانی و والیانا شمس لنگرودی بهمن ماه امسال نمایشگاه آثار نقاشی را در گالری آریانا برگزار کردیم و از آنجایی که به نقاشی علاقه مند هستم این مسیر هنری را در خلوت خودم ادامه خواهم داد.

نازنین بیاتی که در دانشگاه طراحی صحنه و لباس تئاتر خوانده است، با بیان اینکه در طول سال نمایش‌های متعددی را می‌بیند، افزود: هیچ‌وقت به نوشتن نمایشنامه فکر نکرده‌ام چون حاصل یک تجربه طولانی و سخت است اما حضور در تئاتر به عنوان بازیگر و طراح را دوست دارم و امیدوارم بتوانم تجربه‌های متعددی در این مسیر داشته باشم.



 تاريخ ارسال: 1395/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.