پرده سینما

پردیس سینمایی مگامال ۲۰ اردیبهشت افتتاح می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

پردیس سینمایی مگامالمدیرعامل شرکت «نمایشگران» از آغاز نمایش فیلم‌ها در پردیس سینمایی مگامال (شهرک اکباتان) از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

منوچهر محمدی در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب ادامه داد: در روز 22 اردیبهشت ماه همزمان با نیمه شعبان، افتتاح مردمی فیلم سینمایی نهنگ عنبر2 به کارگردانی سامان مقدم را با حضور عوامل این فیلم خواهیم داشت که به نوعی فرش قرمز فیلم هم محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: افتتاح رسمی این مجتمع سینمایی که 10 سالن سینما دارد،اوایل خرداد ماه طی یک مراسم رسمی با حضور مسوولان و هنرمندان خواهد بود.

به گفته‌ی این تهیه‌ کننده سینما؛پردیس سینمایی «مگامال» که در فاز 2 شهرک اکباتان واقع شده است،یکی از مدرن‌ترین مجموعه‌های سینمایی کشور از جهت صوت و تصویر است.

محمدی توضیح داد: یکی از سالن‌های سینمایی این مجتمع مجهز به سیستم صوتی تری دی است و این مجتمع سالن‌های وی آی پی و سی آی پی دارد و 7 سالن آن دارای لژ مخصوص خانوادگی و 14 لژ مخصوص است.

او خاطرنشان کرد: این مجتمع از حیث معماری و طراحی یکی از سینماهای جذاب و راحت برای مخاطب است و برخلاف بسیاری از مجتمع‌های سینمایی، دارای پارکینگ با ظرفیت مناسب است.

منوچهر محمدی که ۲۰ اردیبهشت ماه را آغاز نمایش فیلم‌ها در پردیس سینمایی مگامال اعلام کرد،پیش بینی کرد: 10 فیلم از تاریخ یاد شده همزمان در این مجتمع سینمایی اکران شوند.



 تاريخ ارسال: 1396/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.