پرده سینما

دستمزد ۱۰ میلیون دلاری «جانی دپ» برای یک سکانس

پرده سینما

 







 

 

 

«جانی دپ» که اخیرا از بازی در سومین قسمت از سری فیلم های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کرد تمامی مبلغ قرارداد بازی در این فیلم سینمایی را دریافت خواهد کرد.  به گزارش ایسنا،به نقل از ایندی وایر، این بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی چند روز پیش در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر از او خواسته از بازی در مجموعه فیلم‌های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کند و او نیز به این درخواست احترام گذاشته و آن را پذیرفته است. «جانی دپ» که اخیرا از بازی در سومین قسمت از سری فیلم های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کرد تمامی مبلغ قرارداد بازی در این فیلم سینمایی را دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،به نقل از ایندی وایر، این بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی چند روز پیش در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر از او خواسته از بازی در مجموعه فیلم‌های «جانواران شگفت انگیز» کناره گیری کند و او نیز به این درخواست احترام گذاشته و آن را پذیرفته است.

«جانی دپ» که در دو قسمت نخست از مجموعه «جانوران شگفت انگیز»  با عنوان‌های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و «جانواران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد» در نقش «گلرت گریندلوالد» جادوگر سیاه بازی کرده بود، قرار بود در قسمت سوم این مجموعه نیز بازی کند که اخیرا تاریخ اکران آن از نوامبر ۲۰۲۱ به تابستان ۲۰۲۲ تغییر کرده است.

«دپ» که حتی در یک سکانس این فیلم جدید سینمایی مقابل دوربین رفته بود بر اساس نوع قراردادی که اغلب ستاره‌های هالیوودی با کمپانی‌های فیلمسازی منعقد می‌کنند، تمامی مبلغ ۱۰ میلیون دلار خود را از کمپانی برادران وارنر دریافت خواهد کرد.

بر اساس این قرارد چه فیلم به مرحله فیلمبرداری برسد یا خیر و حتی اگر بازیگر جدیدی جایگزین شود، باید تمامی مبلغ قرارداد به بازیگر پرداخت شود.

کمپانی برادران وارنر ضمن تائید خروج «دپ» از این مجموعه فیلم اعلام کرد که بازیگر جدیدی در این نقش بازی خواهد کرد و اخیرا مذاکرات خود را با «مدس میکلسون» بازیگر دانمارکی آغاز کرده است.

«دپ» سال‌هاست درگیر پرونده قضایی جدایی از همسر سابقش «امبر هرد» است و اخیرا نیز پرونده شکایتش از روزنامه انگلیسی سان که او را یک "همسر آزار" توصیف کرده بود، شکست خورده است و حواشی فراوان پیرامون این ستاره هالیوودی در نهایت کمپانی وارنر را ناگزیر کرد از ادامه همکاری با او اجتناب کند.

مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز» به نویسندگی «جی کی رولینگ» بخشی از دنیای جادوگری این نویسنده بریتانیایی محسوب می‌شود که داستان آن به حوادث پیش از فیلم‌های «هری پاتر» می‌پردازد.

تاکنون دو فیلم از این مجموعه فیلم پنج قسمتی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ ساخته و اکران شده که به ترتیب به فروش ۸۰۰ و ۶۵۴ میلیون دلاری دست یافته‌اند و قسمت سوم آن نیز با تغییر تاریخ اکران تابستان ۲۰۲۲ به سینما می‌آید. این مجموعه فیلم را «دیوید یتس»  کارگردانی می‌کند.


 تاريخ ارسال: 1399/8/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.