پرده سینما

اخراجی ها3 پنج میلیاردی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش سینمایی اخراجی‌ها3 از پنج میلیارد تومان گذشت. جدایی نادر از سیمین نیز نزدیک به سه میلیارد فروخت.

 

 

پوستر اخراجی ها3علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران با اعلام این خبر ، گفت: اخراجی ‌ها 3 در تهران دو میلیارد و 100 میلیون تومان و در شهرستان دو میلیارد و 950 میلیون تومان فروش داشته است كه بر این اساس می‌توان گفت مجموع فروش اخراجی‌ها 3 در كل كشور به رقم پنج میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: جدایی نادر از سیمین نیز در تهران یك میلیارد و 830 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یك میلیارد و 20 میلیون تومان فروخته است. بنابراین با احتساب رقم‌های فوق، برای جدایی نادر از سیمین در كل كشور دو میلیارد و 850 میلیون تومان بلیت فروخته شده است.

سرتیپی درباره‌ی فروش مرهم و خیابان بیست و چهارم نیز اظهار كرد: خیابان بیست و چهارم با در اختیار داشتن 14 سینما در تهران، به فروش 40 میلیون تومانی رسیده و مرهم نیز با 15 سینما در تهران پس از دو روز نمایش، 11 میلیون تومان فروش داشته است.

پاكستانی از دفتر پخش هدایت فیلم نیز در درباره‌ی فروش فیلم‌های یكی از ما دو نفر و برف روی شیروانی داغ خبر داد: یكی از ما دو نفر اكنون با در اختیار داشتن شش سینما در تهران به فروش 357 میلیون تومانی رسیده است. همچنین برف روی شیروانی داغ نیز كه در تهران هفت سینما و یك سینمای تك سانس در اختیار دارد تا شب گذشته 35 میلیون تومان فروخته است.

وی درباره‌ی فروش برف روی شیروانی داغ خاطر نشان كرد: فروش برف روی شیروانی داغ شب گذشته، افزایش چشم‌گیری داشته و حتی یك سانس فوق‌العاده برای این فیلم در سینما آزادی گذاشته شده است.

پاكستانی همچنین از پایان نمایش زن‌ها شگفت انگیزند با فروش تقریبی 128 میلیون تومان در تهران خبر داد.

 

 

منبع: ایسنا

 

 


 تاريخ ارسال: 1390/2/10
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>hamid:

نوش جان اخراجی ها3! تمام شبکه های ماهواره ای و همه وب برای جدایی نادر از سیمین تبلیغ کردند اونوقت شما میگید \"بدون کوچکترین تبلیغ و حمایتی\"!!!!!! داداش بازی رو باختید جر نزنید تو رو خدا.

0+0-

شنبه 10 ارديبهشت 1390



>>>یوگی:

والله به هر فیلمی بلیط نیم بها و اون همه تبلیغ مفتی میدادند اینقدر میفروخت.جدایی نادر از سیمین بدون کوچکترین تبلیغ و حمایتی 2میلیارد فقط در تهران فروخت.تبریک به سازندگانش.

0+0-

شنبه 10 ارديبهشت 1390



>>>بانو:

باعث تاسف است که پر فروشترین فیلم کشور ما اخراجی ها ست...

0+0-

شنبه 10 ارديبهشت 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.