پرده سینما

«من مادر هستم» نیم میلیاردی شد

پرده سینما







 

 

 

فیلم جنجالی من مادر هستم آخرین ساخته فریدون جیرانی روز جمعه پس از ده روز از آغاز اکران به فروش نیم میلیاردی در سینماهای تهران دست پیدا کرد.

نمایی از فیلم من مادر هستمجدیدترین فیلم فریدون جیرانی در حالی در دهمین روز اکران خود به فروش نیم میلیاردی در تهران دست یافت که از یک سو هنوز آمار فروش دقیقی از اکران این فیلم در شهرستان ها منتشر نشده و از سوی دیگر اکران این فیلم در بسیاری از شهرهای کشور از جمله رفسنجان، یزد، رشت، چالوس، قم، مشهد و غیره ممنوع شده است.

من مادر هستم که به دلیل سوژه جنجالی خود طی روزهای اخیر مهم ترین مبحث سینمای ایران بوده است به گفته برخی از صاحب نظران سینما در صورت عدم جنجال ها هرگز نمی توانست به این فروش چشمگیر دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما من مادر هستم در شرایطی در سینماهای تهران روی پرده رفته است که اغلب سانس های آن با خیل عظیم تماشاگران مواجه شده و در بسیاری از سینماها  از جمله پردیس سینمایی ملت و ایران برای این فیلم چندین سانس نمایش فوق العاده در نظر گرفته شده است.

نکته جالب تر در مورد این فیلم بحث برانگیز این که طی روزهای اخیر شنیده شده بلیت های این فیلم در بازار سیاه با قیمت های گزافی به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است بنا به اعلام تهیه کننده من مادر هستم هزینه ساخت این فیلم 630 میلیون تومان بوده که پیش بینی می شود در صورت تداوم اکران فیلم بتواند حداقل چهار برابر هزینه تولید خود را با بلیت فروشی دربیاورد.

من مادر هستم روز سه شنبه گذشته 92 میلیون تومان، روز چهارشنبه 62 میلیون تومان و روز پنجشنبه 82 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته که مجموعاً تا پایان روز پنجشنبه به رقم فروش 437 میلیون تومان دست یافته است. تا کنون آمار دقیقی از فروش روز جمعه این فیلم منتشر نشده اما پیش بینی می شود این فیلم روز جمعه رقمی میان 70 تا 90 میلیون تومان در سینماهای شهر تهران فروخته باشد.

در من مادر هستم هنرمندانی همچون هنگامه قاضیانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان و حبیب رضایی به ایفای نقش پرداخته اند.


 تاريخ ارسال: 1391/9/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.