پرده سینما

«من مادر هستم» در آستانه یک میلیاردی شدن!

پرده سینما







 

 

 

فیلم من مادر هستم همچنان یکه تاز گیشه های سینماهای سراسر کشور است و با وجود عدم امکان نمایش در تعداد کثیری از شهرستان ها مجموع فروش خود را در کل کشور به 830 میلیون تومان رسانده است.

نمایی از فیلم من مادر هستم از میان چهار فیلمی که جدیداً در سینماهای سراسر کشور اکران شده اند، من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی صدرنشین گیشه های سینماهای سراسر کشور است.

فیلم من مادر هستم بعد از 17 روز که از آغاز اکرانش می گذرد توانسته با در اختیار داشتن 14 سالن سینما در تهران به فروشی معادل 710 میلیون تومان دست پیدا کند. بنا به اعلام علی سرتیپی مدیر عامل موسسه فیلمیران که وظیفه پخش این فیلم را بر عهده دارد این فیلم تا کنون در شهرستان ها به فروشی معادل 120 میلیون تومان دست یافته که مجموع فروش فیلم تا پایان وقت روز پنجشنبه 23 آذرماه در سراسر کشور به 830 میلیون تومان رسیده و این فیلم در آستانه پیوستن به باشگاه میلیاردی ها قرار گرفته است.

من مادر هستم که به دلیل سوژه جنجالی خود طی روزهای اخیر مهم ترین مبحث سینمای ایران بوده است به گفته برخی از صاحب نظران سینما در صورت عدم جنجال ها هرگز نمی توانست به این فروش چشمگیر دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما من مادر هستم در شرایطی در سینماهای تهران روی پرده رفته است که اغلب سانس های آن با خیل عظیم تماشاگران مواجه شده و در بسیاری از سینماها  از جمله پردیس سینمایی ملت و ایران برای این فیلم چندین سانس نمایش فوق العاده در نظر گرفته شده است.

نکته جالب تر در مورد این فیلم بحث برانگیز این که طی روزهای اخیر شنیده شده بلیت های این فیلم در بازار سیاه با قیمت های گزافی به فروش رسیده است.

پیش بینی می شود من مادر هستم در صورت تداوم اکران بتواند رکورد دار فروش فیلم های سال 1391 باشد.

نمایی از فیلم بی خود و بی جهتهمچنین فیلم بی خود و بی جهت به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و با هنرمندی پانته آ بهرام، رضا عطاران، احمد مهران فر و نگار جواهریان نیز که آن هم یکی از فیلم های بحث برانگیز و جنجالی سال بوده و جزو فیلم های تحریمی حوزه هنری بوده است نیز تا کنون در تهران به فروشی معادل 313 میلیون تومان دست یافته است.

همچنین فیلم بی خود و بی جهت تا کنون در شهرستان ها نیز به فروشی معادل 100 میلیون تومان دست یافته که کل رقم فروش خود را به 413 میلیون تومان رسانده است.

لازم به ذکر است بی خود و بی جهت در تهران تنها 16 سالن و در شهرستان ها نیز تنها 20 سالن را در اختیار دارد.

همچنین فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم هم که همزمان با بی خود و بی جهت و من مادر هستم روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته بود تا کنون در تهران به فروشی معادل 260 میلیون تومان دست پیدا کرده است.

هدایت فیلم که پخش زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی سید روح الله حجازی را بر عهده دارد تا کنون آمار دقیقی از فروش شهرستان های اکران کننده این فیلم اعلام نکرده است اما بنا بر پیش بینی ها این فیلم نهایتاً توانسته تا کنون به فروشی معادل 300 میلیون تومان در سراسر کشور دست یافته باشد.

نمایی از فیلم یه عاشقانه سادهفیلم یه عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم و با بازی مهناز افشار، احمد مهران فر، فرهاد آئیش، مصطفی زمانی، علی قربان زاده و همایون ارشادی که به تازگی و از روز چهارشنبه گذشته اکران خود را آغاز کرده است تا پایان وقت پنجشنبه 23 آذرماه تنها به فروشی معادل 16 میلیون تومان دست پیدا کرده است.

داستان فیلم یه عاشقانه ساده درباره «گندم» (مهناز افشار) دختر جوان روستایی است که عاشق و دلخسته پسری جوان (مصطفی زمانی) است. اما پدر گندم (همایون ارشادی) به کدخدا (فرهاد آییش) قول داده است که گندم را به عقد فرزند او (احمد مهران فر) دربیاورد. گندم راز عاشقانه خود را با پدرش بازگو می کند و پدر قول می دهد که به وی کمک کند. پدر گندم هرچه می کند نمی تواند موضوع را با کدخدا مطرح نماید و تنها از او یک مهلت سه ماهه می گیرد و از گندم می خواهد به پسرک بگوید که برای مدتی به شهر برود. پسر هنگامی که از شهر باز می گردد متوجه می شود که دو روز بعد قرار است مراسم ازدواج گندم با پسر کدخدا برگزار شود. او نزد یکی از سربازان روستا (علی قربان زاده) می رود و هفت تیر او را می دزد و به قصد کشتن پسر کدخدا راه می افتد، اما از طرفی دیگر پسر کدخدا به در خانه گندم آمده و به او اعلام می کند که می داند وی عاشق او نیست و دلباخته دیگری است و از گندم می خواهد که با محبوب خویش وصلت کند.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط اکران پیش بینی فروش بالایی برای این فیلم نمی شود.


 تاريخ ارسال: 1391/9/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.