پرده سینما

فروش «رسوایی» در ایران به چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان رسید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الناز شاکردوست در فیلم رسواییقطبی از دفتر پخش «فیلمیران» در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فروش رسوایی بیان کرد: این فیلم پس از 48 روز اکران در سینماهای تهرانی تا شب گذشته (12 اردیبهشت‌ماه) به فروش دو میلیارد و 200 میلیون تومانی رسیده است. همچنین فروش سینماهای نمایش‌دهنده رسوایی در شهرستان‌ها، دو میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش تهران 1500 که به‌تازگی سینمای سرگروه خود را از دست داده است نیز گفت: این فیلم پس از 48 روز اکران در سینماهای تهران به فروش یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی رسیده است. فروش تهران 1500 در شهرستان‌های اکران‌کننده نیز به 700 میلیون تومان رسیده است.

همچنین غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگویی ایسنا درباره آخرین آمار فروش حوض نقاشی بیان کرد: فروش روز چهارشنبه و پنج‌شنبه این فیلم در تهران به‌ترتیب 10 و 23 میلیون تومان بوده است. در کل تاکنون فروش حوض نقاشی در تهران به یک میلیارد و 250 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره فروش این فیلم در شهرستان‌ها هم گفت: تا شب گذشته (12 اردیبهشت‌ماه) فروش حوض نقاشی در سینماهای شهرستانی به 550 میلیون تومان رسیده است. بنابراین فروش کلی این فیلم به یک میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

رسوایی جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.

همچنین انیمیشن تهران 1500 اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.

حوض نقاشی که در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر توانست بالاترین رای تماشاگران را به دست آورد، داستان یک زوج کم‌توان ذهنی است که یک پسربچه دارند و زندگی آن‌ها به دلایلی با چالش رو به رو می‌شود، ولی این زوج موفق می‌شوند با همدلی بر این مشکلات فائق آیند.

این فیلم به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و مهسا محجوب محصول حوزه هنری است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.