پرده سینما

«جا به جا» پدیده گیشه ها در اکران عید فطر شد؛ آمار فروش فیلم های اکران عید فطر

پرده سینما









جا به جا به کارگردانی علی توکل نیا با فروش خیره کننده پانصد میلیون تومانی خود پدیده گیشه اکران عید سعید فطر شد.

 

نمایی از جا به جابه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما فیلم جا به جا به کارگردانی علی توکل نیا و تهیه کنندگی حسن توکل نیا تا پایان پنجشنبه شب بیش از 480 میلیون تومان در کل کشور و 270 میلیون تومان در شهر تهران فروش داشته است. با احتساب یک حساب سرانگشتی این فیلم فروش روزانه ای معادل 50 میلیون تومان داشته و احتمالاً با توجه به تعطیلات عید سعید فطر تا پایان امشب فروش خود را به بالای 600 میلیون تومان خواهد رساند.

 

حسن توکل‌نیا-تهیه‌کننده‌ این فیلم در گفت‌و‌گویی با ایسنا، بیان کرد: جا ‌به‌ جا پس از 10 روز نمایش تا شب گذشته(جمعه،18 مرداد) 270 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

او با اشاره به اینکه اکران این فیلم در شهرستان‌ها سه چهار روز است که آغاز شده افزود: در این مدت 210 میلیون تومان هم در سینماهای شهرستان‌ها فروش داشته‌ایم و با 60 سالنی که در کل کشور دراختیار داریم به فروش 480 میلیونی رسیده است.

جا به ‌جا به کارگردانی علی توکل‌نیا فیلمی کمدی است که اکبر عبدی،المیرا عبدی، افسانه چهره‌آزاد، مهران رجبی، جواد عزتی، حمید لولایی، مهران غفوریان، ناصر گیتی جاه و دانیال مرادی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم داستان فردی را روایت می‌کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جا به ‌جا گرفته شده است و موجب اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود.

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این در حالی است که فیلم هیس، دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده که بر اساس پیش بینی ها پر فروش ترین اکران عید سعید فطر لقب گرفته بود در رتبه دوم فروش ایستاد.

هیس، دخترها فریاد نمی زنند تنها توانست 350 میلیون تومان فروش داشته باشد البته این رقم در حالی اعلام می شود که آمار فروش دو فیلم دهلیز و هیس، دخترها فریاد نمی زنند در شهرستان ها اعلام نشده است.

 

به گزارش فارس، از روز چهارشنبه هفته گذشته اکران عمومی 4 فیلم فرزند چهارم، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، جا به جا و دهلیز شروع شده است و از چهارشنبه هفته گذشته نیز با پایان اکران گهواره‌ای برای مادر فیلم سینمایی هیچ کجا، هیچ کس به جمع فیلم‌های اکران عید فطر پیوست که می‌توان «جابه جا» را پدیده اکران عید فطر نامید.

میثم مزلقانی مدیر پخش فیلم سینمایی فرزند چهارم در خصوص آخرین رقم فروش این فیلم گفت: این فیلم پس از 10 روز در تهران بیش از 40 میلیون تومان فروش کرده است البته فروش فیلم در شهرستان آنچنان چشمگیر نیست اما به مرور در حال افزایش مخاطب خود است.

نمایی از فیلم هیچ کجا هیچ کس

 

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری و پخش‌کننده فیلم سینمایی هیچ کجا، هیچ کس که از روز چهارشنبه با یک هفته تأخیر اکران عمومی خود را آغاز کرده است، گفت: هیچ کجا، هیچ کس روز چهارشنبه افتتاحیه 9.5 میلیون تومانی را در تهران تجربه کرد و روز پنج‌شنبه 12.5 میلیون تومان و روز جمعه نیز 17 میلیون و 300 هزار تومان فروش داشته است که در مجموع ... فروش داشته که رقم بسیار خوبی بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین فروش فیلم روز گذشته در سینما آزادی بوده است به طوری که روز جمعه هیچ کجا، هیچ کس در سینما آزادی 5 میلیون تومان فروش داشته است.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما پیش بینی ها حاکی از این است که سه فیلم فرزند چهارم، گهواره ای برای مادر و دهلیز شکست قطعی را در اکران عید سعید فطر از آن خود کرده اند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.