پرده سینما

«هیس، دخترها فریاد نمی زنند» صدرنشین گیشه سینماهای کشور شد

پرده سینما






 

 

 

فروش فیلم هیس، دختر‌ها فریاد نمی‌زنند به یک میلیارد و 620 میلیون تومان رسید و این فیلم صدرنشین گیشه سینماهای سراسر کشور شد.

 

نمایی از فیلم هیس، دخترها فریاد نمی زنندبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این امر در حالی اتفاق می افتد که تا دو هفته قبل فروش فیلم جا به جا به کارگردانی علی توکل نیا با فروش خیره کننده اش در صدر جدول فروش قرار داشت اما اینک این فیلم به رتبه سوم جدول فروش فیلم های اکران عید سعید فطر نزول پیدا کرده است.

به گزارش سایت پرده سینما هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده پوران درخشنده است.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان سینمای ایران روبرو شد.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اعلام کرد: فیلم هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده، در سه هفته‌ای که از اکران آن گذشته، به فروش خیلی خوبی دست یافته است که اگر همین روند ادامه پیدا کند، اتفاق خوبی در سینمای ایران رخ می‌دهد.

نمایی از فیلم دهلیزاو با اشاره به اینکه فقط شب گذشته، 31 مرداد ماه هیس، دخترها فریاد نمی زنند، 68 میلیون تومان در تهران فروش داشته است‌، گفت: در این مدت میزان فروش نه تنها افت نداشته است، بلکه هر روز بر تعداد تماشاگران آن افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون فیلم هیس، دخترها فریاد نمی زنند در تهران یک میلیارد و 70 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 550 میلیون تومان فروش داشته است.

سرتیپی همچنین درباره‌ آخرین آمار فروش فیلم دهلیز گفت: روند فروش این فیلم نیز صعودی است و شب گذشته در تهران 31 میلیون تومان فروخته است.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب فروش کل فیلم دهلیز در تهران تا شب گذشته (31 مرداد ماه)، 370 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 150 میلیون تومان بوده است.

در دهلیز بازیگرانی چون رضاعطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی، افسانه چهره آزاد و محمد رضا شیرخانلو ایفای نقش کرده اند.

به گزارش سایت پرده سینما در خلاصه داستان دهلیز آمده است: شیوا سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می شود...

نمایی از فیلم گذشتهبه گفته سرتیپی فیلم گذشته به کارگردانی اصغر فرهادی نیز تاکنون در تهران یک میلیارد و 270 میلیون تومان فروش داشته است.

این درحالی است که بر اساس شنیده های خبرنگار سایت پرده سینما قرار است از چهارشنبه هفته جاری گذشته به صورت دوبله شده نیز در سینماهای سراسر کشور اکران شود که پیش بینی می شود تمامی مخاطبان فیلم دوباره برای دیدن نسخه دوبله آن به سینماها بروند از همین رو پیش بینی ها حاکی از این است که این فیلم مجدداً با رونق فروش چشمگیری مواجه خواهد شد.

تهیه‌کننده جابه جا نیز از فروش 780 میلیون تومانی این فیلم خبر داد.

حسن توکل‌نیا با ابراز رضایت از میزان فروش جابه جا به ایسنا گفت: این فیلم تا شب گذشته (31 مرداد) در تهران 465 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 315 میلیون تومان فروش داشته است.

او با اشاره به اینکه هنوز چهار هفته دیگر از اکران فیلم باقی مانده است، افزود: امیدوارم در این مدت، میزان فروش فیلم جابه جا به یک میلیارد تومان برسد.

نمایی از فیلم جا به جاجابه‌جا به کارگردانی علی توکل‌نیا فیلمی کمدی است که اکبر عبدی، المیرا عبدی، افسانه چهره‌آزاد، مهران رجبی، جواد عزتی، حمید لولایی، مهران غفوریان، ناصر گیتی‌جاه و دانیال مرادی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم داستان فردی را روایت می‌کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابه‌جا گرفته شده است و موجب اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود.

بر اساس شنیده های خبرنگار سایت پرده سینما از میان فیلم های اکران شده گویا فرزند چهارم به کارگردانی وحید موسائیان که در جشنواره فیلم فجر نیز با انتقاد اکثریت منتقدان سینمای ایران روبرو شد با تحریم از سوی تماشاگران مواجه شده و این فیلم فروش بسیار کمی داشته و به همین دلیل مسئولان پخش این فیلم هیچگونه آماری از فروش آن ارائه نداده اند.

داستان فیلم فرزند چهارم سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید.

در این فیلم مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب‌اهری، ناصر گیتی‌جاه، معصومه قاسمی‌پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازی می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/6/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>نادری:

به نظر من فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند...فقط در طرح فیلم نامه قوی بود...طرحی که خوب اجرا نشده بود..تصاویر فیلم بسیار ساده و پیش پا افتاده بود..بازیگرها به جز خانم زارعی اکثرا یک نوع تیپ بودن نه شخصیت بالاخص خانم طباطبائی....که قرار است اعدام شود و انگار نه انگار.... موسیقی فیلم قوی بو... و از خانم درخشنده انتظاری بیش از این را داشتیم.. با سپاس

2+1-

شنبه 2 شهريور 1392



>>>عسل محبی:

با سلام فیلم بسیار عالی بود هم از نظر موضوع هم از نظر انتخاب بازیگران مجرب سینما و هم همخوانی اونها با نقششون در فیلم و لازم به ذکر که بگم انقدر این فیلم طبیعی و با احساس بازی شده بود که تمامیه حس هارو به بیننده القا میکرد و به شدت روح من بیننده نوعی را برایه ساعاتی ازرد. متشکرم

0+2-

جمعه 1 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.