پرده سینما

«هیس، دخترها فریاد نمی زنند» همچنان در گیشه پیشتازی می کند

پرده سینما






 

 

 

فروش فیلم‌سینمایی هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده از مرز دو میلیارد و 200 میلیون تومان گذشت.

 

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنندبه گزارش سایت پرده سینما هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده پوران درخشنده است.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان سینمای ایران روبرو شد.

علی سرتیپی پخش‌کننده و مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: فروش فیلم هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند ساخته‌ پوران درخشنده از مرز دو میلیارد و 200 میلیون تومان گذشت. این فیلم در تهران حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان و در شهرستان‌ها حدود 800 میلیون تومان فروش داشته است که بعد از گذشت پنج هفته ازاکران آن هم چنان از فروش آن کاسته نشده است.

 

نمایی از فیلم دهلیزبه گفته‌ او فیلم دهلیز اولین ساخته بلند بهروز شعیبی تا کنون 750 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم بعد از گذشت پنج هفته از اکران خود در تهران 550 میلیون تومان و در شهرستانها 200 میلیون تومان فروش داشته است.

در دهلیز بازیگرانی چون رضاعطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی، افسانه چهره آزاد و محمد رضا شیرخانلو ایفای نقش کرده اند.

به گزارش سایت پرده سینما در خلاصه داستان دهلیز آمده است: شیوا سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می شود...

 

سرتیپی همچنین گفت: فیلم گذشته اصغر فرهادی نیز تا کنون یک میلیارد و 320 میلیون تومان در تهران و 350 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. اکران نسخه دوبله شده این فیلم نیز از ظهر روز گذشته 10 شهریور ماه در شش سینما به صورت دیجیتال آغاز شده است.

 

نمایی از فیلم پل چوبیفیلم‌سینمایی پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم‌پور تنها باقی‌مانده فیلم‌های تحریمی حوزه هنری در دو روز اول اکرانش، بیش از 37 میلیون تومان فروخت.

طبق اعلام مدیرعامل فیلمیران، این فروش برای یک فیلم، فروش فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود، این در حالی است که این فیلم در 13 سینما اکران شده است و هیچ گونه تبلیغاتی هم نداشته است.

به گفته‌ علی سرتیپی سینما اریکه ایرانیان، قدس و برخی سینماهای دیگر شامگاه 7 شهریور ماه در سانس فوق العاده این فیلم را به نمایش گذاشته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پل چوبی معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی و برزو ارجمند در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.


 تاريخ ارسال: 1392/6/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.