پرده سینما

«به خاطر پونه» صدرنشین گیشه پاییز و «دربند» رتبه دوم جدول فروش شد

پرده سینما









به خاطر پونه پس از 15 روز از آغاز اکرانش با فروش 311 میلیونی خود صدرنشین گیشه سینماها شد، دربند نیز پس از 9 روز از آغاز اکرانش در تهران 230 میلیون تومان فروش داشت و گناهکاران طی دور روز اول اکران خود 15 میلیون تومان فروخت.

 

نمایی از فیلم به خاطر پونهبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما با آغاز فصل پاییز دو فیلم کلاس هنرپیشگی به کارگردانی علیرضا داوود نژاد و به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کردند. فیلم کلاس هنرپیشگی طی گذشت بیش از دو هفته از آغاز اکرانش با شکستی جدی در گیشه مواجه شده و هنوز نتوانسته فروش خود را حتی به رقم 100 میلیون تومان برساند.

 

اما به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی طی این مدت توانسته فروش خود را به رقم 311 میلیون تومان برساند.

داریوش بابائیان مدیرعامل شرکت تولید و پخش شکوفا فیلم که این روزها به خاطر پونه را در اکران دارد در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین رقم فروش این فیلم گفت: به خاطر پونه پس از 15 روز اکران عمومی مجموعا 311 میلیون تومان فروش داشته است که سهم تهران 218 میلیون و شهرستان‌ها 93 میلیون تومان بوده است.

وی همچنین در خصوص فیلم‌های دیگری که این شرکت قصد پخش آنها را دارد اظهار داشت: در حال سه فیلم در نوبت پخش از سوی شرکت شکوفا فیلم هستند که برای اکران در نیمه دوم سال در حال برنامه ریزی هستیم.

بابائیان ادامه داد: سه فیلم سینمایی بوی گندم به کارگرانی رضا خاکی، دنیای پر امید به کارگردانی منوچهر هادی و 578 روز انتظار به کارگردانی احمد عبداللهیان  را در نوبت پخش داریم و تلاش می‌کنیم با توجه مضمون، هر کدام از فیلم‌ها را در زمان مناسبی روی پرده سینماها ببریم.

نمایی از فیلم گناهکارانبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما در فیلم به خاطر پونه هنرمندانی همچون: فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشین راد، محمد ساربان، محمد کارت، نیره فراهانی و غیره به ایفای نقش می پردازند و داستان این فیلم در مورد زوجی به نام مجید و پونه است که زندگی‌ شان به دلیل اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

 

فیلم‌ سینمایی گناهکاران آخرین ساخته فرامرز قریبیان در دو روز اول اکران خود فروش ۱۵ میلیونی را تجربه کرد و دربند نیز پس از ۹ روز اکران ۲۳۰ میلیون تومان در تهران فروخت.

امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران توسط این شرکت گفت: جدید‌ترین فیلم اکران شده توسط فیلم‌ایران فیلم سینمایی گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان است که روز چهارشنبه 4.5 میلیون و روز پنجشنبه 10 میلیون و 500 هزار تومان در سینماهای تهران فروش کرد تا در مجموع فروشی معادل 15 میلیون را در 22 سینمای پایتخت تجربه کند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما در خلاصه داستان فیلم گناهکاران آمده است:

وقتی با هیولاها مبارزه می‌کنی، مراقب باش تا خود به یکی از آن‌ها تبدیل نشوی

 

نمایی از فیلم دربندبنا بر این گزارش قطبی افزود: همچنین فیلم سینمایی دربند به کارگردانی پرویز شهبازی پس از 9 روز اکران در 22 سینمای تهران توانست فروشی معادل 230 میلیون تومان تا پایان روز پنجشنبه را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما در خلاصه داستان فیلم دربند آمده است:

دانشجوي شهرستانی به نام مريم در يکي از دانشگاه‌های تهران ثبت نام مي کند، اما به دليل کمبود جا در خوابگاه با دختر ديگري که دانشجو نيست هم‌خانه مي‌شود و اين آغاز ماجراهايی در فيلم است...

بنا بر این گزارش نازنین بیاتی و پگاه آهنگرانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

قطبی همچنین در خصوص سایر فیلم‌ها نیز گفت: در حال حاضر سه فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به کارگردانی پوران درخشنده، دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی و پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم‌پور با وجود آنکه سینماهای سرگروه خود را از دست داده‌اند اما به ترتیب 20، 7 و 22 سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارند.

مدیر پخش شرکت فیلمیران در خاتمه اظهار داشت: فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند پس از 65 روز اکران به فروشی معادل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، دهلیز پس از 65 روز به فروشی معادل 970 میلیون تومان و پل چوبی نیز پس از 37 روز نمایش به فروشی معادل 840 میلیون تومان در تهران دست یافته‌اند که هر سه فیلم با فروش مجموعه شهرستان جزء فیلم‌های میلیاردی اکران تابستان به حساب می‌آید.


 تاريخ ارسال: 1392/7/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.