پرده سینما

«معراجی‌ها» در مرز 3 میلیاردی شدن، «چ» نیم میلیاردی می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکبر عبدی سرصحنه معراجی هافیلم سینمایی معراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی با فروشی بالغ بر 2 میلیارد و نیم، در مرز 3 میلیاردی شدن قرار گرفت. به گزارش فارس، فیلم سینمایی معراجی ها آخرین ساخته مسعود ده نمکی تا ششم فروردین 2 میلیارد و 620 میلیون تومان به فروش رسیده است.

بر این اساس، معراجی‌ها در تهران با در اختیار داشتن 30 سینما 1 میلیارد و 200 میلیون تومان و در شهرستان هم با 60 سینما با فروشی بالغ بر 1 میلیارد 420 میلیون تومان روبرو شده است. آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی که یک ماه از اکران آن می‌گذرد در حال نزدیک شدن به گیشه سه میلیارد تومانی است.

همچنین گیشه فیلم سینمایی چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا نیز رو به افزایش است تا جایی که این فیلم تا شب گذشته در تهران 280 میلیون تومان و در شهرستان 140 میلیون تومان به فروش رسیده است که این فیلم را در مرز نیم میلیاردی شدن قرار داده است.

 بنابراین گزارش، فیلم سینمایی خط ویژه ساخته مصطفی کیایی نیز از این غائله مستثنا نیست و این فیلم شب گذشته 452 میلیون تومان در سینماهای کشور به فروش رسیده است. فروش گیشه این فیلم در سینماهای تهران 352 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 100 میلیون بوده است.

 

 


 تاريخ ارسال: 1393/1/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.