پرده سینما

جدیدترین فروش «طبقه حساس» کمال تبریزی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا عطاران در فیلم طبقه حساسفروش فیلم‌سینمایی طبقه حساس از دو میلیارد و 350 میلیون تومان گذشت و قرار است ‌از هفته آینده تعداد سینماهای نمایش دهنده این فیلم در شهرستان‌ها، دو برابر شود.

حبیب اسماعیلی (پخش‌کننده طبقه حساس) در گفت‌وگویی با ایسنا، با ابراز خرسندی از استقبال مخاطب از این فیلم، در ایام نوروز بیان کرد: فروش این فیلم در تهران به یک میلیارد و 650 میلیون تومان رسید که بیش از سایر فیلم‌های اکران نوروز بود، همچنین فروش شهرستان‌ها نیز 700 میلیون تومان بود که آماری قابل توجه است.

وی افزود: ما اکنون 30 سینما در تهران و 35 سینما در شهرستان‌ها داریم. البته یک سری از سینماهای شهرستانی از قبل با معراجی‌ها قرارداد داشتند اما از یکی دو روز آینده به جمع سینماهای اکران کننده طبقه حساس می‌پیوندند. به طور کلی تعداد سینماهای اکران کننده طبقه حساس در شهرستان‌ها تا هفته آینده به 60 سینما می‌رسد.

پخش‌کننده طبقه حساس در ادامه استقبال مخاطبان از این فیلم در ایام نوروز را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: طبقه حساس فقط در روز 12 فررودین ماه در تهران 110 میلیون تومان فروش کرد. همچنین در طول ایام عید، سانس‌های سینماهای «آزادی»، «زندگی» و بعضی از پردیس‌های دیگر کاملا از صبح رزرو می‌شدند و گاه فیلم در سانس‌های ویژه تا 4 صبح به نمایش در می‌آمد.

مدیرعامل دفتر فیلمسازان خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان‌ها نیز استقبال مخاطب عالی بود، به طوری که ما فکر نمی‌کردیم در فروش روزانه فیلم فقط در یک سینمای مشهد به 10 و در یک سینمای اصفهان به 6 میلیون تومان فروش روزانه برسد.

اسماعیلی با ابراز امیدواری از تداوم استقبال مخاطبان از فیلم‌های سینمای ایران اظهار کرد: امیدواریم که همه فیلم‌ها فروش خوبی داشته باشند، سینمای ایران سال جدید را با فیلم‌های خوب و استقبال مخاطب شروع کرد و در ایام عید نوروز سر ریز هر فیلم به فیلم دیگر کمک می‌کرد. امیدوارم سالی که نکوست از بهارش پیدا باشد و فیلم‌های بعد از این پنج فیلم هم بتوانند فروش خوبی داشته باشند.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده افزود: تداوم این روند از سویی برای سینماداران خیلی خوب است و آن‌ها را دلگرم می‌کند و از سوی دیگر هم تهیه‌کنندگان را تشویق می‌کند که فیلم خوب بسازند.

حبیب اسماعیلی در پایان سخنانش با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای تداوم نمایش فیلم‌های پرمخاطب در طول سال جاری گفت: فروش خوب سینماها در اسفندماه نشان داد که ما خودمان اسفند را با اکران فیلم‌های کم مخاطب به فصل مرده تبدیل می‌کنیم، در حالی که اگر درست برنامه‌ریزی کنیم در تمام سال می‌توانیم فروش مناسبی و استقبال دلگرم‌کننده‌ای داشته باشیم.


 تاريخ ارسال: 1393/1/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.