پرده سینما

«رد کارپت» بار دیگر رکورد زد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رد کارپت بار دیگر رکورد فروش روزانه سینما آزادی را جابجا کرد.

 

رد کارپتعلی سرتیپی مدیر فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: این فیلم هفته گذشته 25 میلیون در یک روز فروخت که بیش از این رکورد سینما آزادی 16 میلیون برای فیلم گشت ارشاد بود و شب گذشته نیز رد کارپت در سینما آزادی 27 میلیون تومان فروش داشته است.

وی مجموع فروش این فیلم را بعد از 15 روز در سطح کشور 915 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: با 85 میلیون شب گذشته (پنجشنبه) مجموعه تهران در 29 سینما به 705 میلیون تومان رسید و در شهرستان‌ها نیز در 15 سینما به 210 میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی افزود: با توجه به مسابقات جام جهانی فوتبال، والیبا‌ل‌، پخش سریال‌ها و همچنین ماه مبارک رمضان این فروش بسیار قابل توجه است و فکر می‌کنم قهرمان واقعی این روزها رضا عطاران است که برای اولین بار باعث رونق سینماها در ماه رمضان شده است.

این تهیه کننده ادامه داد: امسال با فروش خوب طبقه حساس و معراجی‌ها عید خوبی داشتیم و این روند با رد کارپت در ماه رمضان ادامه پیدا کرد و در نیمه دوم تابستان هم پیش‌بینی می‌کنیم «شهر موش‌ها 2» این روند فروش را ادامه دهد.

 

رضا عطاران کارگردان و بازیگر فیلم رد کارپت ساعت 20 و30 امشب (جمعه) فیلم را در کنار تماشاگران سینما ایران خواهد دید و در ساعت 22 و30 نیز به سینما شکوفه می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1393/4/20
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>شهبازی:

رد کارپت... تو برنامم هس برم سینما ببینمش. کارای عطاران خیلی خاصن.

0+0-

شنبه 21 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.