پرده سینما

اولین آمار فروش از فیلم‌های جدید سینماها

پرده سینما


 







 

اکران فیلم‌های جدید در سینماها در حالی با استقبال نسبتا خوبی آغاز شده که فروش بالای شهر موش‌ها 2 هم‌چنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا،‌ علی سرتیپی با اعلام فروش 40 میلیونی فیلم جدید فریدون جیرانی ابراز امیدواری کرد که رونق سینماها با آغاز فصل پاییز ادامه داشته باشد.

مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران در این باره بیان کرد: فیلم خواب‌زده‌ها به کارگردانی فریدون جیرانی که اکران آن از چهارشنبه 26 شهریورماه آغاز شده است، طی دو شب40 میلیون تومان در تهران فروخته است.

او با اشاره به اینکه آمار فروش این فیلم در شهرستان‌ها هنوز مشخص نشده است، گفت: از هفته آینده تبلیغات برای خواب‌زده‌ها آغاز می‌شود و امیدوارم این فیلم هم در کنار دیگر فیلم‌هایی که اکران‌شان اخیرا آغاز شده است،با استقبال خوبی روبرو شود.

 

شهر موش‌ها 2؛‌فروش بالای 5 میلیارد تومان با بیش از یک میلیون تماشاگر

 

 

سرتیپی درباره آخرین آمار فروش شهر موش‌ها2 هم گفت: این فیلم شب گذشته در تهران 180 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 125 میلیون تومان فروش داشت و در مجموع به فروش 5 میلیارد و 50 میلیون تومانی در کل کشور رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:تاکنون یک میلیون و 250 هزار نفر شهر موش‌ها 2 را تماشا کرده‌اند و با توجه به اینکه فعلا در ابتدای هفته چهارم نمایش این فیلم هستیم امیدواریم با آغاز فصل پاییز فروش خوب شهر موش‌ها 2 همچنان ادامه داشته باشد.

 

آرایش غلیظ؛ 50 میلیون تومان در دو شب

 

سعید خانی،مدیر پخش مؤسسه نسیم صبا هم درباره آمار فروش فیلم آرایش غلیظ حمید نعمت‌لله گفت: با 20 سینمایی که در تهران در اختیار داریم،طی دو شب اکران به فروش 50 میلیون تومانی رسیدیم.

او بیان کرد:جدیدترین فیلم نعمت‌الله در اولین روز اکران 15 میلیون تومان و در شب گذشته،‌35 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

غلامرضا فرجی،‌مدیر پخش حوزه هنری نیز درباره میزان فروش فیلم خانوم به کارگردانی تینا پاکروان گفت:این فیلم در اولین روز نمایش خود هفت میلیون تومان و در شب گذشته 11 میلیون تومان فروخته است.

 

فروش 100 میلیونی آتش‌بس2 در دو روز

 

هم‌چنین مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم اعلام کرد: میزان فروش آتش بس2 در 18 سینمایی که در تهران در اختیار داریم خیلی خوب بوده‌ و طی دو روز از آغاز اکران بیش از 100 میلیون تومان فروش داشته‌ایم.

مختاری گفت: این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی در روز 26 شهریور ماه،‌42 میلیون تومان و شب گذشته 66 میلیون تومان فروخته است.


 تاريخ ارسال: 1393/6/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.