پرده سینما

آمار جدید فروش فیلم‌ها همزمان با شروع ماه رمضان؛ «نهنگ عنبر» پیشتاز است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نهنگ عنبرهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان استقبال از برخی فیلم‌های سینمایی روی پرده به ویژه نهنگ عنبر همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، در ادامه اکران فیلم‌هایی که از مدتی قبل روی پرده رفتند، جدیدترین ساخته سامان مقدم با بازی رضا عطاران فروش نسبتا خوب خود را نسبت به دیگر فیلم‌ها دنبال می‌کند و طبق گفته، امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران، این فیلم از فروش خوبی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان برخوردار بوده است. او اعلام کرد: تا شب گذشته، 28 خردادماه، نهنگ عنبر در تهران یک میلیارد و 750 میلیون تومان و در شهرستان 550 میلیون تومان فروش داشته و به رقم کلی دو میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته در سینماهای ملت، زندگی، کوروش، ماندانا، ایران و شکوفه تماشاگران تا 2 بامداد به تماشای نهنگ عنبر نشسته بودند، گفت: در اولین روز از ماه رمضان این فیلم 85 میلیون تومان فروش داشت.

به گفته وی، آخرین ساخته سامان مقدم هم اکنون در 30 سینمای تهران و 30 سینمای شهرستان‌ها اکران می‌شود.

قطبی همچنین آمار فروش فیلم قصه‌ها به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد را 985 میلیون تومان اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه این فیلم در 10 سینمای تهران و نیز 30 سالن سینمای شهرستان‌ها اکران می‌شود، گفت: «قصه‌ها» تا 28 خردادماه 635 میلیون تومان در تهران و 350 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است.

سعید خانی، پخش‌کننده فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟، هم با تأکید بر اینکه این فیلم همچنان به دلیل سوءتفاهم‌هایی که از گذشته وجود داشت و البته برطرف شده است، هنوز اکران تلویزیونی ندارد، بیان کرد: در دنیای تو ساعت چند است؟ تا پایان هفته پنجم در تهران 570 میلیون تومان و در شهرستان 110 میلیون تومان فروش داشته است.

در دنیای تو ساعت چند است؟وی با بیان اینکه با وجود نداشتن تیزر، فیلم فروش معقولی داشته است، گفت: در دنیای تو ساعت چند است به کارگردانی صفی یزدانیان و با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا همچنان در تهران با 17 سالن و در شهرستان‌ها با 13 سالن همچنان ادامه دارد و این فیلم احتمالاً تا پایان ماه رمضان بر پرده سینماها باقی خواهد ماند.

حبیب اسماعیلی، پخش‌کننده فیلم اسب سفید پادشاه، به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز آمار فروش این فیلم پس از چهار هفته اکران را در کشور 260 میلیون تومان اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه در روز اول ماه رمضان با توجه به کم شدن نرخ بلیت باز هم فروش خوب بوده است، گفت: نمایش این فیلم در 16 سینمای تهران و 20 سینمای شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

از 27 خرداد اکران فیلم یاسین به کارگردانی حامد امرایی در چند سینما نیز آغاز شده است که با شروع جدی نمایش فیلم آمار فروش آن منتشر خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1394/3/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.