پرده سینما

کمدی رومانتیک «زندگی آنطور که می شناسیم» در صدر گیشه قرار گرفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زندگی آنطور که می شناسیمکمدی رومانتیک زندگی آنطور که می‌شناسیم با بازی کاترین هیگل و جاش دومل با 2/5 میلیون دلار پرفروشترین فیلم روز جمعه بازار آمریکای شمالی بود.

این فیلم به کارگردانی گرگ برلانتی تولید برادران وارنر در حالی در اولین جمعه نمایش صدرنشین جدول فروش آمریکا و کانادا شد که دو فیلم تازه از راه رسیده دیگر را به عنوان رقیب پیش‌ رو داشت: سکریتریت تولید دیسنی و روحم تسخیر می‌شود تازه‌ترین ساخته وس کریون.

در همین حال، شبکه اجتماعی دیوید فینچر درباره موسسان وبسایت «فیس‌بوک» در دومین جمعه نمایش هم پرقدرت ظاهر شد و با 9/4 میلیون دلار فروش در 2771 سینما پس از زندگی آنطور که می‌شناسیم در رده دوم قرار گرفت. مجموع فروش فیلم جدید فینچر بیش از 35 میلیون دلار شده است.

زندگی... تولید استودیو برادران وارنر که در 3150 سینما روی پرده است، داستان زن و مردی مجرد (هیگل و دومل) است که وقتی بهترین دوست مشترک آنها در یک تصادف می‌میرد، باید از دختر کوچک او مراقبت کنند.

درام ورزشی سکریتریت به کارگردانی رندال والاس در اولین جمعه نمایش در 3072 سینما 1/4 میلیون دلار فروخت و فیلم سوم شد. دایان لین و جان مالکوویچ بازیگران این فیلم هستند که بر مبنای داستانی واقعی ساخته شده و درباره پنی چنری (لین) صاحب یک اسب مسابقه به نام سکریتریت است که سال 1973 برنده مسابقه تریپل کراون شد.

تریلر ترسناک روحم تسخیر می‌شود به نویسندگی و کارگردانی وس کریون هم در جمعه نخست اکران در 2572 سینما 7/2 میلیون دلار به دست آورد و رده چهارم را از آن خود کرد. ماکس تیرو، جان ماگارو و دنزل ویتکر بازیگران این فیلم درجه R هستند.

روحم تسخیر می‌شود درباره یک قاتل زنجیره‌ای به ظاهر مرده است که به زادگاه خود بازمی‌گردد تا هفت کودک را که روز مرگ او به دنیا آمده‌اند، به قتل برساند. وس کریون سازنده چند فیلم از مجموعه سینمایی ترسناک کابوس در الم استریت همین طور سری فیلم‌های جیغ است.

درام جنایی شهر به کارگردانی بن افلک نیز با 9/1 میلیون دلار فروش در 2720 سینما رده پنجم را از آن خود کرد.

انیمیشن سه‌بعدی افسانه نگهبانان: جغدهای گاهول ساخته زاک اسنایدر (7/1 میلیون دلار)، وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد الیور استون (4/1 میلیون دلار)، کمدی دبیرستانی Easy A به کارگردانی ویل گلاک (3/1 میلیون دلار)، تریلر ترسناک مورد 39 با بازی رنی زلوگر و برادلی کوپر (800 هزار دلار) و کمدی رومانتیک دوباره تو تولید استودیو دیسنی (758 هزار دلار) دیگر فیلم‌های پرفروش جمعه بودند.

 

منبع: خبرآنلاین، به نقل از هالیوود ریپورتر / 9 اکتبر


 تاريخ ارسال: 1389/7/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.