پرده سینما

«مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در سه روز ۷۵ میلیون دلار فروخت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیزانتظار می‌رود فیلم سینمایی مرد عنکبوتیشگفت‌انگیز در شش روز اول اکران بین 120 تا 130 میلیون دلار به دست آورد.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه از نو آغاز شده مرد عنکبوتی که از سه‌شنبه پیش در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده رفته، در سه روز اول اکران مجموع فروش خود را به 75 میلیون دلار رساند.

مرد عنکبوتیشگفت‌انگیز روز پنجشنبه 15.8 میلیون دلار به دست آورد که در مقایسه با 23.4 میلیون دلار فروش این فیلم در چهارشنبه روز تعطیلات چهارم ژوئیه، 32 درصد کمتر بود.

 این فیلم روز سه‌شنبه با 35.9 میلیون دلار فروش - شامل 7.5 میلیون دلار در نمایش‌های نیمه‌شب - رکورد بیشترین فروش یک فیلم اکران شده در روز سه‌شنبه را به نام خود ثبت کرد.

مرد عنکبوتیشگفت‌انگیز را مارک وب کارگردانی کرده و اندرو گارفیلد بازیگر بریتانیایی‌تبار به نقش پیتر پاکر / مرد عنکبوتی ظاهر شده است. این فیلم به ریشه‌های پیتر پارکر شخصیت اصلی مجموعه می‌پردازد و نشان می‌دهد او چگونه بر اثر نیش یک عنکبوت رادیواکتیو توانایی‌های فوق‌العاده پیدا می‌کند.

ریس ایفانس، اما استون، مارتین شین، سالی فیلد، دنیس لیری، استن لی و عرفان خان دیگر بازیگران مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز هستند.

مرد عنکبوتی از 2002 تا 2007 در قالب سه فیلم به کارگردانی سام ریمی با بازی توبی مگوایر به نقش ابرقهرمان معروف قصه‌های مصور مارول ساخته شد و رکوردهای فروش را شکست.

 

ورایتی / 6 ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری


 تاريخ ارسال: 1391/4/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.