پرده سینما

ادامه پیشتازی مأموریت غیرممکن در گیشه‌ها

پرده سینما


 






Mission: Impossible – Rogue Nation (2015)

 

مأموریت غیرممکن: ملت یاغیفیلم مأموریت غیرممکن: ملت یاغی با فروش 46 میلیون دلاری جایگاه خود در صدر گیشه بین الملل سینمای جهان را حفظ کرد. به گزارش ایسنا، جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی مأموریت غیرممکن که در آن باز هم تام کروز در نقش اصلی بازی کرده است، در هفته‌ای که گذشت موفق شد 46 میلیون دلار در 62 کشور جهان بفروشد تا عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان را از آن خود کند.

 

مأموریت غیر ممکن:ملت یاغی با فروش خود در این هفته مجموع فروش گیشه بین‌المللی خود را به 235 میلیون دلار رساند و با احتساب فروش گیشه آمریکای شمالی تاکنون بیش از 400 میلیون دلار در سطح جهان رسیده است.

این فیلم در هفته اول نمایش خود 788 سالن سینمای فرانسه به فروش 7 میلیون دلاری دست یافت و در 493 سالن سینما برزیل نیز 3.4 میلیون دلار فروخت.

اما ژاپن در دومین هفته پیاپی اکران فیلم مأموریت غیرممکن؛ ملت یاغی فروش 5.2 دلاری را در 345 سالن سینما رساند تا مجموع فروش خود را به 20.4 میلیون دلار ارتقا دهد و سینماهای کره‌جنوبی نیز پس از سه هفته اکران تاکنون فروش 3.8 میلیون دلاری را برای این فیلم به ارمغان آوردند.

این فیلم اکشن و هیجانی تا به امروز 6.7 میلیون دلار در آلمان‌، 8.6 میلیون دلار در خاورمیانه ‌، 8.3 میلیون دلار در روسیه و همچنین 8.8 میلیون دلار در سینماهای استرالیا فروخته است.

مأموریت غیرممکن؛ ملت یاغی از این هفته در ایتالیا و از هشتم سپتامبر در سینماهای چین اکران خود را آغاز می‌کند.

فیلم جدید ترمیناتور: پیدایش دیگر محصول کمپانی پارامونت در 49 کشور جهان به 722 هزار دلار دست یافت تا مجموع فروش خارجی خود را به بیش از 234 میلیون دلار افزایش دهد‌، در حالیکه سینماهای چین نیز از 23 اوت از میزبان نمایش این فیلم خواهند بود.

چهار شگفت‌انگیز که توزیع بین‌المللی آن بر عهده کمپانی فاکس است، در هفته‌ای که گذشت 16.2 میلیون دلار در 54 کشور جهان فروخت تا مجموع فروش خود را به 60 میلیون دلار در گیشه خارجی ارتقا دهد.

انیمیشن مینیون‌ها نیز توانست 15 میلیون دلار در سینماهای 62 کشور جهان به فروش خود اضافه کند تا مجموع فروش خارجی و جهانی خود را به ترتیب به 644 و 957 میلیون دلار برساند و در آستانه رسیدن به باشگاه میلیارد دلاری‌ها قرار گیرد.

این انیمیشن با پیشی گرفتن از فروش 936 میلیون دلاری در جستجوی نمو مکان پنجم پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما را کسب کرد.

همچنین فیلم دنیای ژوراسیک محصول کمپانی یونیورسال که هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال 2015 میلادی است‌، 8.9 میلیون دلار در سینمای 63 کشور جهان فروخت تا به مجموع فروش بیش از 968 میلیون دلار در گیشه بین المللی و 1.6 میلیارد دلار در گیشه جهانی برسد.


 


 تاريخ ارسال: 1394/5/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.