پرده سینما

«اسپکتر» در روز دوم اکران عمومی خود، «اسکای‌فال» را هم پشت سر گذاشت!

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسپکترجدیدترین فیلم جیمز باند با عنوان اسپکتر پرفروش ترین سه‌شنبه تاریخ در باکس آفیس بریتانیا را ثبت کرد و همین عنوان را برای چهارشنبه نیز کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جدیدترین فیلم جیمز باند از کمپانی سونی با فروش ۸.۸ میلیون دلار در روز چهارشنبه فروش قابل توجه روز پیش را دنبال کرد تا به مجموع فروش ۲۴.۵ میلیون دلار در سه روز برسد.

در واقع باید گفت این فروش مربوط به دو روز کامل است چون این فیلم دوشنبه شب پیش نمایش اش را شروع کرد. 

اگر فیلم با همین روند به فروش اش ادامه دهد، تا یکشنبه بیش از ۶۰ میلیون دلار فروش می‌کند و حتی رکورد اسکای فال را که در هفت روز ۵۷.۳۳ میلیون دلار فروش کرده بود، پشت سر می‌گذارد.

در هر حال اسپکتر تاکنون به عنوان بزرگترین افتتاحیه فروش فیلم در تاریخ بریتانیا دست یافته است. این که آیا این فیلم می‌تواند از فروش قسمت دوم هری پاتر و قدیسان مرگبار که در جولای ۲۰۱۱ در قاصله جمعه تا یکشنبه ۳۶.۴ میلیون دلار فروش کرده بود، عبور کند یا نه، هنوز باید منتظر ماند.

اسکای فال در فاصله جمعه-یکشنبه ۳۰.۹ میلیون دلار در اکتبر ۲۰۱۲ فروخته بود که به نظر هدف قابل دسترس‌تری می‌رسد. 

فروش دوشنبه-چهارشنبه اسپکتر تاکنون به معنی پشت سر گذاشتن کازینو رویال با فروش ۲۰.۵ میلیون دلار و ذره‌ای آرامش با فروش ۲۳.۵ میلیون دلار است اما توجه به این امر لازم است که آن دو فیلم مانند اسپکتر همزمان در ۶۴۷ سالن سینما اکران نشده بودند. در هر حال فروش اسکپتر نمی‌تواند به معنی کاهش فروش دیگر فیلم های در حال اکران در بریتانیا باشد.



 تاريخ ارسال: 1394/8/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.