پرده سینما

«بازگشته»، رقیب سرسخت «جنگ ستارگان»؛ افزایش تعداد سالن ها از ۴ به ۳۳۷۱

پرده سینما

 









 

 

بازگشتهفیلم بازگشته ساخته الخاندرو گونزالز ایناریتو از روز جمعه تعداد سالن‌های نمایش خود را از عدد چهار به ۳۳۷۱  سالن سینما افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، کمپانی فاکس در حالی در دو روز آینده اکران گسترده فیلم بازگشته به کارگردانی اینارتیو و با بازی دی کاپریو را آغاز می‌کند که انتظار می‌رود این درام اکشن و هیجانی در هفته اول اکران به فروش 20 میلیون دلاری در گیشه آمریکا دست یابد.

فیلم جنگ ستارگان؛ نیرو بر می‌خیزد که تاکنون بیش از 750 میلیون دلار در آمریکا فروخته است، در هفته اکران خود در گیشه آمریکای شمالی فروش 90 میلیون دلاری را ثبت کرد و در سومین هفته اکران نیز 40 میلیون دلار در آمریکا فروخته است، اما با توجه به این که هفتمین قسمت از جنگ ستارگان به تدریج روند نزولی فروش را پس از چند هفته اکران در پیش گرفته است ساخته ایناریتو می‌تواند رقیب سختی برای این فیلم در هفته‌های آتی اکران باشد.

فیلم بازگشته اکران محدود خود را از کریسمس در چهار سالن سینمایی آغاز کرد و تاکنون 1.4 میلیون دلار فروخته است.

داستان این فیلم درباره یک گروه شکارچی است که در قرن نوزدهم به شکار می‌روند اما یکی از اعضای گروه توسط یک خرس گریزلی دریده می‌شود، این شکارچی که هیو گلاس (لئوناردو دی‌کاپریو) نام دارد مورد سرقت قرار می‌گیرد و رها می‌شود تا بمیرد، اما به سختی موفق می‌شود در مقابل تمامی سختی‌ها مقاومت کند و نجات پیدا می‌کند. پس از نجات پیدا کردن، عازم یک سفر خطرناک می‌شود تا انتقامش را از کسانی که به او خیانت کرده‌اند، بگیرد.

این فیلم که در آن بازیگران دیگری چون تام هاردی، ویل پولتر، دومهنل گیلسون، کریستوفر جونر و برد کارتر ایفای نقش کرده‌اند و امانوئل لوزکی فیلمبردار برنده اسکار فیلم جاذبه نیز فیلم جدید ایناریتو را فیلمبرداری کرده است.

 

فیلمبرداری این فیلم که با هزینه 135 میلیون دلاری ساخته شده است حدود یک سال و در لوکیشن‌هایی از کانادا تا آمریکای جنوبی به طول انجامید تا فیلم در شرایط واقعی مقابل دوربین برود.

بازگشته تاکنون حضور موفقی در فصل جوایز سینمایی داشته است و علاوه بر نامزدی در انجمن تهیه کنندگان آمریکا در چهار بخش از جوایز گلدن گلوب و همچنین جوایز انجمن بازیگران آمریکا نامزد کسب جایزه شده است و از شانس‌های اصلی اسکار 2016 نیز محسوب می‌شود.

ایناریتو سال گذشته با فیلم مرد پرنده موفق به کسب جوایز متعدد سینمایی از جمله اسکار بهترین فیلم شد.


 تاريخ ارسال: 1394/10/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.