پرده سینما

جکی چان و پسر ویل اسمیت به گیشه‌ها رونق دادند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاراته کیئ نسخه 2010فیلم کونگ‌فویی کاراته کید با بازی جکی چان و جیدن اسمیت در اولین هفته اکران در بازار آمریکای شمالی 56 میلیون دلار فروخت و در رده اول قرار گرفت. پروژه 40 میلیون دلاری کاراته کید با بازی پسر 11 ساله ویل اسمیت بازسازی یکی از فیلم‌های موفق دهه 1980 است. فیلم جدید را هارالد زوارت کارگردانی کرده و داستان درباره پسر بچه‌ای به نام دره پارکر با بازی جیدن اسمیت است که همراه مادرش از دیترویت به چین سفر می‌کند. وقتی هم سن و سال‌های دره برای او مزاحمت ایجاد می‌کنند با کمک یک استاد کاراته (جکی چان) یاد می‌گیرد از خود دفاع کند.

فیلم اصلی را جان آویلدسن سال 1984 با بازی رالف ماکیو و نوریوکی پت موریتا ساخت که موفق از کار درآمد و دو دنباله سینمای و یک مجموعه کارتونی به همراه داشت.

جیدن اسمیت در فیلم سال 2006 در جستجوی خوشبختی در کنار پدرش نقش‌آفرینی کرد و سال 2008 هم در فیلم روزی که زمین از حرکت ایستاد نقش ناپسری جنیفر کانلی را داشت.

کاراته کید جدید در سه روز اول اکران در 3663 سینما در آمریکا و کانادا 56 میلیون دلار فروخت و بالاتر از تریلر حادثه‌ای تیم درجه یک The A-Team دیگر فیلم تازه اکران شده قرار گرفت. تیم درجه یک که بر مبنای یک مجموعه تلویزیونی ساخته شده در 3535 سینما 26 میلیون دلار فروش داشت و رده دوم جدول را از آن خود کرد. این فیلم 95 میلیون دلاری را جو کارناهان کارگردانی کرده و لیام نیسن، برادلی کوپر و شارلتو کوپلی در آن بازی می‌کنند. داستان تیم درجه یک درباره تیمی متشکل از چهار عضو سابق نیروهای ویژه مستقر در عراق است که وقتی به جنایتی که انجام نداده‌اند متهم می‌شوند، می‌کوشند حقانیت خود را ثابت کنند.

انیمیشن سه‌بعدی شرک برای همیشه تولید دریم ورکس انیمیشن و پارامونت که هفته پیش صدرنشین جدول آمریکا بود، این هفته 38 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 8/15 میلیون دلار در رده سوم قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم پس از چهار هفته 165 میلیون دلار شده است.

کمدی درجه R او را به گریک ببر به کارگردانی نیکلاس استولر در هفته دوم نمایش 1/10 میلیون دلار به دست آورد و فیلم چهارم شد و کمدی رومانتیک قاتلان با بازی کاترین هیگل و اشتن کوچر هم در دومین هفته اکران 1/8 میلیون دلار فروخت و در رده پنجم قرار گرفت.

فیلم ماجرایی شاهزاده پارس: شن‌های زمان به کارگردانی مایک نیوئل هم در هفته سوم نمایش 6/6 میلیون دلار فروش داشت و فیلم ششم شد. مجموع فروش این پروژه 200 میلیون دلاری در آمریکا 3/72 میلیون دلار شده است.

کمدی خانوادگی مارمادوک با بازی اوون ویلسن، جنسیت و شهر 2 با بازی سارا جسیکا پارکر، فیلم ابرقهرمانی آیرون من 2 با بازی رابرت داونی جونیر و تریلر افسانه علمی «پیوند» با بازی آدرین برودی و سارا پولی فهرست 10 فیلم پرفروش این هفته آمریکا را کامل کردند.

کاراته کید و تیم درجه یک به سه هفته کاهش فروش در مقایسه با موعد مشابه پارسال، پایان دادند. 12 فیلم پرفروش هفته در مجموع 146 میلیون دلار به دست آوردند که حدود 11 درصد بیشتر از هفته مشابه پارسال بود.

 

منبع: خبر آنلاین

برگرفته از: رویترز / 13 ژوئن

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>توضیح پرده سینما:

با تشکر از پیگیری و اظهار علاقه شما دوستان عزیز، به اطلاعتان می رسانیم که آقای موحد منتقم نویسنده بخش "گیشه جهانی" به علت اینکه از اواسط خرداد ماه تا اواسط تیرماه درگیر امتحانات پایان ترم هستند فرصت نوشتن مقالات این بخش را ندارند. به یاری خداوند و با آرزوی اینکه ایشان در امتحاناتشان نمره خیلی خوبی بگیرند به محض اتمام امتحانات ایشان مجدداً مقالات مربوط به گیشه جهانی را خواهند نوشت

0+0-

سه‌شنبه 25 خرداد 1389



>>>بهش بگین:

خوشحال شدم فکر کردم اون منتقد خودتون نوشته!!!هرچی بهش میل میزنم جواب هم نمیده .

1+0-

سه‌شنبه 25 خرداد 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.