پرده سینما

فیلم آدم‌بزرگ‌ها همه را غافلگیر کرد

پرده سینما

   

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم آدم بزرگ هاتازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی داستان اسباب‌بازی در دومین هفته نمایش نیز صدرنشین بازار جهانی شد و کمدی آدم‌بزرگ‌ها با بازی آدام سندلر در رده دوم جدول آمریکا قرار گرفت. به گزارش خبرآنلاین، انیمیشن سه‌بعدی داستان اسباب‌بازی 3 تولید دیسنی/پیکسار این هفته با 47 درصد کاهش در 4028 سینما در آمریکای شمالی 59 میلیون دلار به دست آورد و فیلم اول هفته شد.

فروش فیلم جدید داستان اسباب‌بازی در آمریکا و کانادا رقمی در حدود 6/226 میلیون دلار شده است. این پروژه 200 میلیون دلاری در سطح بین‌المللی هم موفق بود و با 1/36 میلیون دلار فروش در 32 کشور و 6278 سینما هم در رده نخست جدول قرار گرفت و هم مجموع فروش خود را در این بازار به 100 میلیون دلار رساند. به این ترتیب فروش جهانی کارتون جدید استودیو پیکسار تنها در دو هفته 6/326 میلیون دلار شده و قطعا تا هفته آینده از کل فروش 9/361 میلیون دلاری اولین داستان اسباب‌بازی در سال 1995 عبور می‌کند.

با وجود فروش نسبتا خوب فیلم‌ها، مجموع فروش این هفته گیشه‌های سینماها در آمریکا در مقایسه با هفته مشابه سال گذشته که ترانسفورمرها: انتقام کشته‌شدگان با 109 میلیون دلار افتتاح شد، 20 درصد کمتر بود. در میان فیلم‌هایی که از هفته‌‌های قبل اکران شده‌اند، فیلم کونگ‌فویی کاراته کید با بازی جکی چان و جیدن اسمیت با 4/15 میلیون دلار فروش ضمن اینکه در رده چهارم جدول قرار گرفت، مجموع فروش خود را به 6/135 میلیون دلار رساند. تریلر حادثه‌ای تیم درجه یک با بازی لیام نیسن و برادلی کوپر در سومین هفته نمایش شش میلیون دلار فروخت و فیلم پنجم شد و کمدی او را به گریک ببر به کارگردانی نیکلاس استولر با سه میلیون دلار در رده ششم قرار گرفت. انیمیشن سه‌بعدی شرک برای همیشه تولید دریم ورکس انیمیشن و پارامونت، فیلم ماجرایی شاهزاده پارس: شن‌های زمان ساخته مایک نیوئل، کمدی رومانتیک قاتلان با بازی کاترین هیگل و اشتن و جونا هکس با بازی جاش برولین، جان مالکوویچ و مگان فاکس دیگر فیلم‌های فروش این هفته آمریکا و کانادا بودند.

 

 

 

  


 تاريخ ارسال: 1389/4/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.