پرده سینما

قسمت سوم «داستان اسباب‌بازی» جام‌جهانی را شكست داد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داستان اسباب بازی 3انیمیشن كامپیوتری داستان اسباب‌بازی3 در مدت زمانی كوتاه‌تر از بقیه فیلم‌های سینمایی موفق سال 2010، به یك فروش 300 میلیون دلاری دست پیدا كرد و بر غوغای جام‌جهانی فائق آمد.

به گزارش فارس، محصول مشترك شركت كامپیوتری پیكسار و كمپیانی والت دیزنی در چهارمین هفته نمایش عمومی خود در آمریكای شمالی به این رقم فروش دست یافت. با این رقم فروش، داستان اسباب‌بازی 3 سومین محصول صنعت سینما در سال 2010 است كه موفق به چنین فروش بالایی می‌شود. دو فیلم قبلی آلیس در سرزمین عجایب (تیم برتون) و آیرن من2 (جان فاورو) هستند. فیلم برتون كه فصل بهار اكران عمومی شد، به یك فروش كلی 317 میلیون دلاری دست پیدا كرده است.

اكشن ابرقهرمانانه و كمیك استریپی جان فاورو هم كه اول تابستان به روی پرده سینماها رفت، طی 9 هفته نمایش عمومی 307 میلیون دلار فروش كرده است. تحلیل گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌كنند سومین قسمت مجموعه انیمیشن داستان اسباب بازی تا حدود 400 میلیون دلار در آمریكای شمالی فروش كند.

موفقیت بالای این انیمیشن سه بعدی در شرایطی نصیب آن می‌شود كه هم زمان با نمایش عمومی آن، بازی‌های جام جهانی فوتبال در كشور آفریقای جنوبی بر پا بود و توجه میلیون‌ها تماشاچی را به خود جلب كرد.

این فیلم توسط لی اونكریچ كارگردانی شده كه اولین كار مستقل او در زمینه فیلم‌سازی است. با آن كه تهیه كنندگان فیلم هنوز به صورت رسمی خبر تولید قسمت چهارم آن را اعلام نكرده‌اند، ولی منابع نزدیك به آنها می‌گویند طرح تولید آن در دستور كار قرار گرفته است. این منابع می‌گویند چهارمین قسمت ماجراجویی عروسك‌های جاندار داستان اسباب‌بازی تا زودتر از سال 2015 آماده نمایش نخواهد شد. تام هنكس و تیم آلن به جای كاراكترهای اصلی قصه این مجموعه فیلم انیمیشن صحبت كرده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1389/4/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.