پرده سینما

«آغاز» دی کاپریو در یک روز 21 میلیون دلار فروخت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پوستر فیلم «آغاز» کریستوفر نولان با بازی لئوناردو دی کاپریوتریلر سوررئالیستی آغاز به کارگردانی کریستوفر نولان جمعه در نخستین روز اکران در آمریکای شمالی به فروش بسیار خوب 3/21 میلیون دلار دست پیدا کرد. لئوناردو دی‌کاپریو، کن واتانابی، الن پیج، ماریون کوتیار، مایکل کین و جوزف گوردون-لویت در این پروژه 160 میلیون دلاری بازی می‌کنند که در 3792 سینما روی پرده رفته است.

آغاز که تولید استودیو برادران وارنر است، جمعه در اولین روز اکران 3/21 میلیون دلار فروش داشت که سه میلیون دلار آن در نمایش‌های نیمه‌شب حاصل شد.

دی‌کاپریو در این فیلم نقش دام کاب، یک سارق و رهبر گروهی «استخراج‌کننده» را بازی می‌کند؛ کسانی که تخصص آنها دزدیدن رازها از ناخودآگاه آدم‌هاست. این حرفه برای کاب به قیمت از دست دادن هر چه دوست داشته تمام شده و از او یک فراری ساخته است. آخرین ماموریت می‌تواند بهترین فرصت برای رهایی او باشد. این بار کاب باید بجای دزدیدن ایده، آن را در ذهن کار بگذارد و ...

نولان 39 ساله سازنده فیلم‌های یادآوری، بی‌خوابی، بتمن آغاز می‌کند، پرستیژ و شوالیه تاریکی است.

کارتون سه بعدی من نفرت‌انگیز تولید یونیورسال استودیوز در دومین جمعه نمایش با 10 میلیون دلار در 3501 سینما فیلم دوم شد. فیلم ماجرایی شاگرد جادوگر با بازی نیکلاس کیج، جی باروشل و آلفرد مولینا در اولین روز اکران در آمریکا و کانادا در 3504 سینما تنها 4/5 میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت.

فیلم جدید استودیو دیسنی را جان ترتلتاب کارگردانی کرده است. شاگرد جادوگر داستان بالتازار بلک، استاد جادوگر (با بازی کیج) است که برای دفاع از شهر نیویورک در برابر ماکسیم هورواث، دشمن قدیمی خود (مولینا) یک آدم به ظاهر عادی (باروشل) را به کار می‌گیرد.

رده چهارم فروش روز جمعه از آن رومانس خون‌آشامی گرگ و میش: خسوف تولید استودیو سامیت شد. این فیلم در 4001 سینما 5/4 میلیون دلار فروخت. انیمیشن سه‌بعدی داستان اسباب‌بازی 3 تولید دیسنی/پیکسار هم با 45/3 میلیون دلار فروش در رده پنجم قرار گرفت.

آمار فروش هفتگی فیلم‌ها (جمعه تا یکشنبه) دوشنبه اعلام می‌شود.

 

منبع: خبر آنلاین به نقل از ورایتی / 17 ژوئیه


 تاريخ ارسال: 1389/4/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.