پرده سینما

«گوشت‌های دم توپ» استالونه پرفروشترین فیلم جمعه شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گوشت های دم توپفیلم اکشن گوشت‌های دم توپ به کارگردانی سیلوستر استالونه جمعه در روز اول اکران در آمریکای شمالی 5/13 میلیون دلار به دست آورد. ، ستاره فیلم‌های راکی و رمبو کارگردان، بازیگر و یکی از فیلمنامه‌نویسان گوشت‌های دم توپ است که در آمریکا و کانادا در 3270 سینما روی پرده رفته است.  

به گزارش خبرآنلاین این فیلم به لطف ستاره‌های اکشن چون جیسن استیتم، جت لی، میکی رورک، دولف لوندگرن، استیو آستین، بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر به احتمال خیلی زیاد صدرنشین این هفته بازار فروش (جمعه تا یکشنبه) خواهد شد که نتایج آن دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

سیلوستر استالونه 64 ساله در گوشت‌های دم توپ نقش مردی بی‌باک بنام بارنی راس را بازی می‌کند که رهبری گروهی سرباز مزدور را به عهده می‌گیرد. ماموریت آنها سرنگونی یک دیکتاتور بی‌رحم در آمریکای جنوبی است، اما ماموریت خطرناک‌تر از آن است که این مردان فکرش را می‌کردند.

درام بخور عبادت کن عشق بورز با بازی جولیا رابرتز هم در اولین جمعه اکران در آمریکای شمالی با 9 میلیون دلار فروش در 3082 سینما در رده دوم قرار گرفت. این فیلم را رایان مورفی را بر مبنای کتاب الیزابت گیلبرت کارگردانی کرده است. (این کتاب با عنوان خوردن. نیایش. مهرورزی با ترجمه اصغر اندرودی به فارسی ترجمه شده است). خاویر باردم و وایولا دیویس دیگر بازیگران فیلم بخور عبادت کن عشق بورز هستند. رابرتز در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که بعد از شکست در بارداری و طلاق از همسرش متوجه می‌شود باید راه دیگری را در زندگی انتخاب کند و برای همین راهی سفری دور دنیا می‌شود.

کمدی پلیسی آدم‌های دیگر با بازی مارک والبرگ و ویل فرل که هفته پیش صدرنشین جدول فروش بود، روز جمعه 56 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 7/5 میلیون دلار فروش در 3651 سینما در رده سوم قرار گرفت.

کمدی اکشن اسکات پیلگریم در برابر دنیا نیز در اولین جمعه نمایش در 2818 سینما 7/4 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم را ادگار رایت فیلمساز بریتانیایی بر مبنای مجموعه کتاب‌های مصور اسکات پیلگریم اثر برایان لی کارگردانی کرده است. مایکل سرا در این فیلم نقش جوانی بنام اسکات پیلگریم را بازی می‌کند که برای نجات دختر مورد علاقه‌اش (مری الیزابت وینستید) باید با نیروهای اهریمنی روبرو شود. ادگار رایت کارگردان فیلم‌هایی چون شأن مردگان و Hot Fuzz است.

تریلر آغاز به کارگردانی کریستوفر نولان با بازی لئوناردو دی‌کاپریو با 4/3 میلیون دلار فروش در 3120 سینما فهرست پنج فیلم پرفروش روز جمعه را کامل کرد.

قدم گذاشتن سه‌بعدی به کارگردانی جان چو در 2923 سینما 3/2 میلیون دلار فروخت و فیلم خانوادگی من نفرت‌انگیز با صدای استیو کارل هم در 2923 سینما 2/2 میلیون دلار به دست آورد.

کمدی ضیافت احمق‌ها با بازی استیو کارل و پل راد با دو میلیون فروش در 3046 سینما رده هشتم فروش روز جمعه را از آن خود کرد و تریلر جاسوسی سالت با بازی آنجلینا جولی با 8/1 میلیون دلار فروش در 2834 سینما فیلم نهم شد.

فیلم سه‌بعدی گربه‌ها و سگ‌ها: انتقام کیتی گالور تولید استودیو برادران وارنر هم در 2728 سینما 7/1 میلیون دلار فروخت و فیلم دهم فروش روز جمعه شد.

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.