پرده سینما

پروانه ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین» لغو شد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

اصغر فرهادی. عکس از حسین فاطمی. خبرگزاری فارسپروانه ساخت فیلم جدایی نادر از سیمین به تهیه‌كنندگی و كارگردانی اصغر فرهادی با دستور مستقیم سیدعلیرضا سجاد‌پور مدیر كل اداره كل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای لغو شده ‌است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری هیئت اسلامی هنرمندان (هنرنیوز)، شنیده‌ شده‌ است كه پروانه ساخت فیلم جدایی نادر از سیمین به تهیه‌كنندگی و كارگردانی اصغر فرهادی با دستور مستقیم سیدعلیرضا سجاد‌پور مدیر كل اداره كل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای لغو شده ‌است.

مدتی است فیلمبرداری این فیلم آغاز شده، تاكنون حدود 20 درصد از صحنه‌های فیلم جلوی دوربین رفته‌ است و گروه در لوكیشن داخلی مشغول به‌كارند.

هنرنیوز نوشت: در پی انتشار این خبر تلاش خبرنگار این پایگاه اطلاع‌رسانی برای پی‌گیری بیشتر و دریافت جزئیات این دستور و تبعات آن بی‌نتیجه مانده ‌است.

 

در همین رابطه بخوانید

«جدایی نادر از سیمین» کلید خورد

پروانه ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین» لغو شد

رفع توقیف از فیلم جدایی نادر از سیمین

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/7/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>عباس تهراني:

مادر اصغر فرهادي : اصغر چقدربهت گفتم با اين محسن و جعفر و نمي دونم چي چي شيفته نگرد ؟.. به خرجت نرفت كه نرفت ... حالا بشين سماق بمك ...

0+0-

سه‌شنبه 6 مهر 1389



>>>سارا:

زنده باد اصغر فرهادی بزرگ.با برکنار کردن این کارگردان سینمای ایران باید حول کارگردانانی مثل ده نمکی و سلحشور و صلح میرزایی و ...بچرخه.

0+0-

يكشنبه 4 مهر 1389



>>>مهدی:

فرهادی باسطحی نگری نشان داد که نمیتوان به او به عنوان یک فرهنگساز واقعی که درک دقیقی از رویدادهای جامعه دارد اعتماد کرد چون فکر واندیشه او مغایر با ارزشها وفرهنگ ملی است این قبیل افراد را باید سوداگران مرگ فرهنگی جامعه نامید پس هرگونه فعالیت او وامثال او درعرصه فرهنگ جامعه تخدیر روح ملی را دربر دارد

0+0-

شنبه 3 مهر 1389



>>>علی:

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0+0-

شنبه 3 مهر 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.