پرده سینما

پیتر جکسون بازیگران هابیت را انتخاب کرد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

هابیتکارگردان نیوزیلندی در بحبوحه جنجال‌ها درمورد مکان فیلمبرداری پروژه سه‌بعدی هابیت اسامی بازیگران این فیلم دو قسمتی را اعلام کرد. پیتر جکسون روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مارتین فریمن بازیگر 39 ساله بریتانیایی نقش «بیلبو باگینز» قهرمان فیلم را بازی می‌کند و ریچارد آرمیتیج دیگر بازیگر 39 ساله بریتانیایی هم به نقش «تورین اوکنشیلد» رهبر گروه کوتوله‌ها ظاهر می‌شود.

کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها که قرار است دو فیلم هابیت را هم کارگردانی کند، گفت: فریمن دقیقا مانند بیلبو است و از اینکه می‌توانم او را هابیت خودمان خطاب کنم بسیار خوشحالم. جکسون همچنین از آرمیتیج به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای امروز یاد کرد. آیدان ترنر، گراهام مک‌تاویش، جان کالن، استفن هانتر، مارک هادلو و پیتر همبلتن دیگر بازیگران هابیت هستند که بر مبنای رمان فانتزی جی آر. آر. تالکین ساخته می‌شود.

این دو فیلم ماجراهای «بیلبو باگینز» شخصیت محوری سه‌گانه ادبی و سینمایی ارباب حلقه‌ها را به تصویر می‌کشد و داستانش پیش از این سه‌گانه روی می‌دهد. بیلبو در سفری پرماجرا با «گندالف» همراه می‌شود و در نهایت حلقه را پیدا می‌کند، حلقه‌ای که محور سه‌گانه ارباب حلقه‌ها بود. فیلمبرداری این پروژه اوایل ماه بعد آغاز می‌شود و قرار است دو فیلم هابیت به ترتیب دسامبر 2012 و دسامبر 2013 به نمایش درآیند. در همین حال استودیوهای نیولاین و و متروگلدوین مه‌یر که به طور مشترک روی دو فیلم هابیت‌سرمایه‌گذاری می‌کنند، روز پنجشنبه گفتند با وجود لغو تحریم اتحادیه‌های بازیگری همچنان به دنبال لوکیشنی غیر از نیوزیلند برای فیلمبرداری این پروژه هستند.

انجمن بازیگران آمریکا SAG و شش اتحادیه بازیگری استرالیا، بریتانیا و کانادا ماه پیش از اعضاء خود خواستند به خاطر اختلاف تهیه‌کنندگان هابیت و اتحادیه بازیگران نیوزیلند درمورد برخورد ناعادلانه با بازیگران نیوزیلندی از همکاری با این پروژه خودداری کنند. چند اتحادیه از جمله انجمن بازیگران آمریکا چهارشنبه شب از لغو این تحریم خبر دادند. با این حال، تهیه کنندگان هابیت در انتظار واکنش دیگر اتحادیه‌های بازیگری هستند. بریتانیا یکی از گزینه‌ها برای فیلمبرداری این پروژه است.

پیتر جکسون سال 2004 برای فیلم بازگشت پادشاه آخرین بخش سه‌گانه ارباب حلقه‌ها برنده سه جایزه اسکار شد.

 

 

خبر آنلاین، به نقل از آسوشیتدپرس / 21 اکتبر

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/7/30
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ehsan:

واقعا امیدوارم این 2 سال انتظار ارزشش رو داشته باشه و شاهد شاهکاری همچون سه گانه ارباب حلقه ها باشیم

0+0-

پنجشنبه 13 آبان 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.