پرده سینما

«آن هاتاوی» سودآورترین بازیگر زن هالیوود شناخته شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجله فوربس با احتساب سود هر دلار سرمایه‌گذاری در فیلم‌های «آن هاتاوی» این بازیگر زن را سودآورترین بازیگر هالیوود را معرفی كرد. به گزارش فوربس استودیوها و تهیه‌كنندگان به ازای هر دلار سرمایه گذاری روی فیلم‌هایی كه «هاتاوی» در آنها ایفای نقش كرده، بیش از 63 دلار به جیب می‌زنند.

 

آن هاتاوی در فیلم آلیس در سرزمین عجایببه گزارش فارس، مجله فوربس در گزارش سالیانه خود از بازیگران هالیوود، این هفته، «آن هاتاوی» را به عنوان سودآورترین بازیگر زن هالیوود در گیشه معرفی كرد.

به گزارش فوربس، استودیوها و تهیه‌كنندگان به ازای هر دلار سرمایه گذاری روی فیلم‌هایی كه «هاتاوی» در آنها ایفای نقش كرده، بیش از 63 دلار به جیب می‌زنند.

بهترین نتیجه‌ای كه این بازیگر هالیوود تاكنون به دست آورده به فیلم آلیس در سرزمین عجایب به كارگردانی تیم برتون تعلق دارد كه این فیلم در گیشه بیش از یک میلیون دلار فروش كرد.

بنا براین گزارش، فهرست فوربس شامل بازیگران زنی می‌شود كه طی سه سال گذشته، در حداقل 5 فیلم بازی كرده باشند كه میزان فروش هر یك از فیلم‌ها محاسبه شده و مجموع آن تقسیم بر تعداد فیلم‌ها شده تا متوسط فروش هر فیلم به دست بیاید و در نهایت میزان سود استودیوهای فیلمسازی در هر یك از این فیلم‌ها به ازای هر دلار محاسبه می‌شود.

دومین بازیگر این فهرست، كیت بلانشت با 26 دلار سود است كه پرسودترین حضورش در فیلم‌های سینمایی رابین هود و مورد عجیب و غریب بنجامین باتن بوده است.

سومین و چهارمین جایگاه این فهرست با 20 دلار سود متعلق به ترتیب به جنیفر آنیستون و مریل استریپ اختصاص یافته است.

سارا جسیكا پاركر با 16 دلار سود در رده پنجم جدول فوربس قرار گرفته كه موفق‌ترین حضورش در فیلم جنسیت و شهر بوده است.

مجله فوربس فهرست پرسودترین بازیگر مرد هالیوود را در ماه آگوست منتشر كرد كه شیا لابیف با 81 دلار سود به ازای هر دلار سرمایه‌گذاری صدرنشین بود.


 تاريخ ارسال: 1389/8/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.