پرده سینما

شایسته: حرف‌های امیرحسین شریفی درباره خودم را تكذیب می‌كنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرتضی شایسته، گفت: مطالبی كه آقای شریفی درباره من عنوان كردند، كذب محض است و من به شدت آنها را تكذیب می‌كنم.

 

مرتضی شایستهمرتضی شایسته ضمن انتقاد از سخنان امیرحسین شریفی در برنامه دو نیم ساعت شبكه خبر مبنی بر امضاء تفاهم‌نامه انحلال اتحادیه تهیه‌كنندگان توسط شایسته، گفت: مطالبی كه آقای شریفی عنوان كردند، كذب محض است و من به شدت آنها را تكذیب می‌كنم.

وی افزود: متنی كه امضا شد، تفاهم‌نامه‌ای زیرنظر محمدرضا جعفری جلوه و محمود اربابی بود كه به هیچ عنوان ارتباطی به «انحلال اتحادیه تهیه‌كنندگان» نداشت و من اصلا و ابدا چنین متنی را كه آقای شریفی می‌گوید، امضاء نكرده‌ام.

شایسته گفت: قرار بود شورای عالی تهیه‌كنندگان تشكیل شود و افراد دور هم جمع شوند كه بعد از شش ماه، به این نتیجه رسیدند كه نمی‌توانند و قضیه منتفی شد.

وی ادامه داد: در آن تفاهم‌نامه بر خلاف ادعای آقای شریفی، به هیچ وجه از انحلال اتحادیه صحبت نشده و من می‌توانم متن آن را منتشر كنم. من همان موقع به دوستان شورای مركزی اتحادیه توضیح دادم كه قضیه تشكیل شورای عالی چیست و سخنان آقای شریفی در یك برنامه زنده تلویزیونی كذب محض بود.

این تهیه‌كننده سینما گفت: در امضای تفاهم‌نامه قرار بر این بود كه 7 نفر از اعضای اتحادیه، 3 نفر از یك تشكل دیگر و یك نفر به صورت مشترك، حضور داشته باشند تا شورای‌عالی تشكیل شود و بعد از شش ماه هم این شورا منحل شد.

وی افزود: من نمی‌دانم كه چرا آقای شریفی اینقدر مدعی شده‌اند و دم از شورای عالی می‌زنند. من نمی‌دانم، آیا ما باید به ایشان جواب بدهیم؟ این برایم عجیب است كه ایشان مدعی همه چیز هستند، در صورتی كه پنج، شش سال است كه در سینما حضور ندارند و تا این حد داد سخن می‌رانند. من خواهش می‌كنم كه ایشان لطف كنند و اسم من را در سخنان‌شان نیاورند، چون اكثر مواردی كه ایشان درباره من می‌گویند، كذب و قابل رسیدگی است.

 

منبع: فارس


 تاريخ ارسال: 1389/9/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مش خيرا...:

خدا از تو و داداشت و يك دوتا ديگه نگذره كه كه سينماي ايران رو به [...] كشيديد...

0+0-

سه‌شنبه 16 آذر 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.