پرده سینما

بازتاب مراسم فرش قرمز «محاکمه در خیابان» در فایننشال تایمز

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر- برگزاری مراسم فرش قرمز برای فیلم سینمایی محاکمه در خیابان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سایت اینترنتی نشریه فایننشال تایمز بازتاب داشت.

مراسم فرش قرمز و نمایش خصوصی محاکمه در خیابان جمعه شب با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل بیست و هفتمین فیلم کیمیایی در سینما ناهید تهران برگزار شد و این مراسم با استقبال گسترده علاقمندان فیلم و سینما و برخی بازیگران سینما و هنرمندان دیگر رشته‌ها همراه بود.مراسم فرش قرمز محاکمه در خیابان

سایت اینترنتی فایننشال تایمز در گزارشی درباره این مراسم نوشت: برخی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های سینمای ایران دیروز در کنار یکی از خیابان‌های مناطق پائین شهر تهران قدم روی فرش قرمز گذاشتند. بازیگران زن و مرد محاکمه در خیابان (که داستانی عاشقانه از طبقه متوسط جامعه ایران است) برای طرفداران خود دست تکان دادند.

علاقمندان سینما برای حضور در مراسم فرش قرمز و دیدن ستارگان مورد علاقه خود ساعت‌ها منتظر مانده بودند و تجمع آنها در بیرون از سالن سینما ناهید ترافیکی شدید به وجود آورده بود. این مراسم می‌توانست یکی از آن برنامه‌های معمولی سینمای ایران باشد، اما با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.

در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی محاکمه در خیابان در سینما ناهید تهران، علاوه بر کیمیایی، چهره‌هایی چون پولاد کیمیایی، نیکی کریمی، شقایق فراهانی، رضا یزدانی، جواد طوسی، سعید پیردوست، تورج منصوری، احمدرضا احمدی، جلال پیشوائیان، نگار فروزنده، اسحاق خانزادی، محمدصادق آذین و... حضور داشتند.


 تاريخ ارسال: 1388/8/23
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>m:

جالب بود

1+0-

دوشنبه 5 تير 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.