پرده سینما

بازگشت آرنولد به سینما پس از فرمانداری كالیفرنیا

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرنولد شوارتزنگر فرماندار سابق كالیفرنیا و بازیگر هالیوودی این روزها سه فیلمنامه خوب پیش رو دارد.

 

آرنولد شوارتزنگرآرنولد 63 ساله اوایل این ماه میلادی از مقام فرمانداری كالیفرنیا كناره گیری كرده است و قصد دارد حضور پررنگ‌تری در عرصه سینما داشته باشد. بنا بر اعلام دیجیتال اسپای، یكی از مهم‌ترین فیلمنامه‌های پیش روی آرنولد با عنوان با بال‌هایی به سان عقاب‌ها نوشته راندال ولاس است. این فیلمنامه بر اساس یك داستان واقعی در گونه آثار ماجراجویانه به نگرش در آمده است.

آرنولد شوارتزنگر پس از ترمیناتور 3 در سال‌های اخیر در آثاری چون دور دنیا در 80 روز،‌ به جنگل خوش آمدید و بی مصرف‌ها نقش‌آفرینی‌های كوتاهی داشته است. وی به زودی با پروژه سینمایی دروغ‌های حقیقی 2 به سینما می‌آید و همچنین قرار است در بی مصرف های 2  با سیلوستر استالونه همبازی شود.

آرنولد آلویس شوارتزنگر، بدن‌ساز و بازیگر اتریشی-آمریکایی متولد ژوئیه 1947 میلادی و برنده جایزه گوی طلایی بازیگری، و سیاست‌مدار جمهوری‌خواه آمریکاست. او با 7 بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام)، یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است كه در اکتبر 2003فرماندار کالیفرنیا به جای گری دیویس شد و در نوامبر 2003 سوگند خورد تا راه گری دیویس را ادامه دهد. در سپتامبر 2005 اعلام کرد می‌خواهد درسال 2006 دوباره فرماندار کالیفرنیا شود.

آرنولد در سال 2005 بهترین و محبوبترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد. مردم از او به عنوان فرشته نجات کالیفرنیا نام می‌بردند که همانند ترمیناتور با مشکلات مبارزه می‌کند. مردم به او القابی چون «درخت زیتون اتریشی»، «نابودگر»، «گاورنِاتور» (واژه مشتق از کلمات انگلیسی «گاورنِر» به معنای فرماندار و «ترمینِاتور» به معنای ویرانگر) داده‌اند، او در جوانی در پرورش اندام شهرت زیادی کسب کرد.

از جمله آثارمطرح شوارتزنگر می‌توان به ترمیناتور 3 (2003)، ششمین روز (2000)، بتمن و رابین (1997)، دروغ‌های حقیقی (1994) و غارتگر (1987) اشاره كرد.

 

 

منبع: ایسنا

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/10/29
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>اميد:

آرنولد كه بازي كردن بلد نيست.قبلنا بدن توپي داشت يك چيزي بود حالا چي.خودشو مسخره كرده

0+1-

يكشنبه 22 اسفند 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.