پرده سینما

کیمیایی با تبعید سایه ها می آید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مساعدت فارابی برای تولید تبعید سایه‌ها مسعود كیمیایی

 

زمان پیش تولید فیلم سینمایی تبعید سایه‌ها به كارگردانی مسعود كیمیایی با مساعدت و همكاری بنیاد سینمایی فارابی ماه آینده مشخص خواهد شد.

 

تینا پاكروان مجری طرح و مدیر تولید در گفت و گو با فارس گفت: به تازگی مذاكراتی جهت مساعدت و همكاری بنیاد سینمایی فارابی برای ساخت فیلم سینمایی تبعید سایه‌ها صورت گرفته و توافقاتی نیز در این زمینه حاصل شده است اما به صورت قطعی ماه آینده تكلیف زمان آغاز پیش تولید و مراحل بعدی ساخت فیلم مشخص خواهد شد.

وی در ارتباط با فیلمنامه توضیح داد: فیلمنامه از نظر ما كامل است و مانند كارهای قبلی فیلمساز از مضمونی اجتماعی برخوردار است.

پاكروان در خاتمه به وضعیت جسمانی استاد كیمیایی اشاره كرد و گفت: خدا را شكر وضعیت جسمانی ایشان خوب و مطلوب است.

پیش‌تر در تعریف خط داستانی تبعید سایه‌ها از سوی «مسعود كیمیایی» آمده بود: سال 1328 دموكرات‌ها معتقد بودند آذربایجان را باید به شوروی دهند كه در تهران مخالفت می‌شد. در این میان بچه‌ای كه اهل سیاست نیست ضربه می‌خورد و وقتی بزرگ می‌شود، در زمان گورباچف برای پیدا كردن گمشده‌هایش به مسكو می‌رود.»

كیمیایی درحالی در تدارك ساخت جدیدترین اثر خود تبعید سایه‌ها است كه ساخته قبلی‌اش فیلم جرم توانست در جشنواره فیلم فجر با كسب 5 سیمرغ بلورین، جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم را به خود اختصاص دهد اما هنوز زمان مناسبی برای اكران فیلم مشخص و قطعی نشده است.


 تاريخ ارسال: 1390/1/20
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ساسان:

موحد منتقم چرا مقاله نذاشته این هفته؟نامردا

0+0-

شنبه 20 فروردين 1390



>>>فرزاد:

بیاد یا نیاد چه تاثیری روی سینمای ایران میذاره این جرمش که به نظرم واقعا آشغال بود حالا چرا بهش تو جشنواره اینهمه باج دادن خدا میدونه

0+0-

شنبه 20 فروردين 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.