پرده سینما

پیتر اوتول اثر انگشتش را در هالیوود به یادگار گذاشت

پرده سینما

   

 

 

 

 

 

 

 

 

پیتر اوتول، بازیگر 79 ساله سینمای آمریكا روز گذشته طی مراسمی اثر انگشتش را در هالیوود به ثبت رساند.

 

به گزارش فارس به نقل از رویترز، پیتر اوتول، بازیگر نقش لورنس عربستان در آستانه ورود به هشتمین دهه از زندگیش، در سالن نمایش گرومن در هالیوود حضور یافت و طی مراسمی اثر انگشتانش را بروی سیمان به ثبت رساند تا برای همیشه در هالیوود به یادگار بماند.

پیش از این نیز شخصیت‌های مشهوری چون كلارا بو و هولی گولایتلی كه اكنون در قید حیات نیستند در چنین مراسمی اثر انگشتشان را ثبت كرده‌اند.

پیتر اوتول، متولد سال 1932 میلادی بازیگر سینمای هالیوود است كه بیش از همه برای بازی در فیلم لورنس عربستان شهرت دارد.

او طی چند دهه فعالیت در عرصه سینما، برنده جوایزی از جشنواره‌های بزرگ سینما همچون گوی طلایی و امی شده است و همچنین او ركورد بیشترین نامزدی جایزه اسكار بدون برنده را دارد، كه بر این اساس در سال 2003 جایزه اسكار افتخاری به خاطر یك عمر فعالیت سینمایی به او تعلق گرفت.

پیتر اوتول (سمت چپ در لباس عربی) به همراه کلود رینز (در کت و شلوار آبی) و آنتونی کوایل (سمت راست) در صحنه ای از فیلم لورنس عربستان

 

  


 تاريخ ارسال: 1390/2/12
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>اهوارکی:

این آدمها دارند یک بت های جدیدی درست می کنند که هر کس از این به بعد از آن مکان رد شود باید احترام بگذارد! حالا بیا به این جماعت بت پرست بگو جای پای حضرت ابراهیم(ع) در مسجد الحرام باقی است که قرآن می فرماید در آنجا نماز بخوانید:و اتخذوا من مقام ابراهیم مصلّی. (بقره/ 125). آیا گوشی برای شنیدن هست؟

0+0-

جمعه 16 ارديبهشت 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.