پرده سینما

واكنش منفی نویسنده استیفن کینگ به بازسازی «کری»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا فیلم برایان دل‌پالما پس از 35 سال بازسازی می‌شود؟

 

پاپیر لوری در فیلم «کری» برایان دی پالما (1976)دوباره‌سازی فیلم ترسناك كری برایان دل‌پالما قبل از شروع كار تولید با بحث و جنجال رسانه‌ای وسیعی روبرو شده و توجه به محافل مختلف هنری را به خود جلب كرده است. به گزارش فارس، این فیلم كه براساس نسخه كلاسیك سال 1976 ساخته برایان دل‌پالما ساخته می‌شود، توسط كمپانی متروگلدوین مه‌یر تهیه خواهد شد.

اولین واكنش منفی نسبت به تولید نسخه جدید فیلم كری از سوی استفن كینگ نویسنده كتاب كری - كه فیلم از روی آن ساخته شد - ارائه شد.

كینگ كه به شدت مدافع و دوستدار نسخه اصلی است، می‌گوید: «اگر نسخه جدید ساخته شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ و اصلاً چه لزومی وجود دارد كه این كار انجام شود؟ نسخه اصلی به قدری خوب است كه دلیلی برای دوباره‌سازی آن وجود ندارد.»

این نویسنده عقیده دارد فیلم دی‌پارلما بسیار بهتر از كتاب اوست و ساخت یك نسخه جدید از كری می‌تواند محبوبیت نخسه را نیز خدشه‌دار كند.

در عین حال، وی به شدت علیه این خبر كه لیندسی لوهان نقش اصلی نسخه جدید شده و این موضوع را به اطلاع تهیه‌كنندگان فیلم رسانده است.

فوكس كه قسمت سوم تبدیل شوندگان را آماده نمایش دارد از طرفداران جدی نسخه اصلی است، ولی منتقدان می‌گویند این بازیگر 35 ساله نمی‌تواند یک دانش‌آموز دبیرستانی ایفای نقش كند و برای چنین نقشی سن بالایی دارد.

فوكس گفته است كه اگر برای بازی در نسخه جدید كری دعوت نشود، هالیوود را به قصد برادوی و بازی در نمایش‌های تئاتری ترک خواهد كرد.

نسخه اصلی كری با بازی سیسی اسپسک، امی ایروینگ و جان تراولتا ساخته شد و هم اكنون لقب یكی از آثار كلاسیک سینما را گرفته است.

كمپانی متروگلدوین مه‌یر كه از روبرتو آگوئیر ساكاسا برای كار نگارش فیلم‌نامه نسخه جدید دعوت كرده، گفته است این فیلم‌نامه بیشتر به قصه كتاب استفن كینگ وفادار خواهد بود تا فیلمی كه برایان دی‌پالما در سال 1976 كارگردانی كرد.

 


 تاريخ ارسال: 1390/3/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.