پرده سینما

بهترین فیلم های جشنواره فجر به انتخاب کاربران سایت پرده سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین فیلم های جشنواره فجر به انتخاب کاربران سایت پرده سینماکاربران سایت پرده سینما در نظرسنجی طولانی مدتی که از اسفند ماه سال گذشته به مدت تقریبی سه ماه در این سایت برگزار شد جدایی نادر از سیمین را به عنوان بهترین فیلم جشنواره فجر برگزیدند.

نکته جالب توجه در مورد انتخاب جدایی نادر از سیمین به عنوان بهترین فیلم جشنواره فجر از نگاه کاربران این سایت این بود که در اسفند ماه سال گذشته این فیلم با حدود 68 درصد آراء بیشترین آراء را به خود اختصاص داده بود، سپس آراء این فیلم به حدود 45 درصد رسید و بعد ضمن رسیدن به حدود 38 درصد آراء به رتبه دوم تنزل پیدا کرد و جای خود را به فیلم راه آبی ابریشم داد. اما در اردیبهشت ماه مجدداً آراء فیلم صعود کرد و با کسب 45 درصد آراء رتبه اول را به خود اختصاص داد.

دومین فیلم برگزیده از سوی کاربران این سایت راه آبی ابریشم بود. این فیلم با کسب 43 درصد آراء در مکان دوم قرار گرفت.

سعادت آباد سومین فیلم برگزیده کاربران این سایت بود که با فاصله زیادی از دو فیلم قبلی 7 درصد آراء را به خود اختصاص داد.

جرم با اختصاص 2 درصد آراء فیلم چهارم و یه حبه قند، ورود آقایان ممنوع و آینه های روبرو هر کدام با کسب 1 درصد آراء به طور مساوی در رتبه های پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

سه فیلم آقا یوسف، فرزند صبح و آلزایمر آخرین فیلم های نظرسنجی بودند.


 تاريخ ارسال: 1390/3/16
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سارینا:

انصافا منم نظرسنجی ندیدم که اصغر فرهادی باشه و اول نشه. اینجا هم یادمه که با تقلب فراوان 69% جدایی... رو به 38% رسوندن ولی یکم از نظرسنجی که غافل شدن خیلی عادی و درست جدایی... دوباره جایگاهش رو به دست آورد. راستی تشکر از احمد بابت تک تک کلماتش که درست گفت.

0+0-

چهارشنبه 25 خرداد 1390



>>>آنته آ:

این که دیگه نظرسنجی نداره جدایی نادر از سیمین تو همه جا اوله. انصافا فیلمِ تمام عمر بود،بهترین فیلمی که تو سینمای ایران دیدم.

0+0-

پنجشنبه 19 خرداد 1390



>>>احمد:

کافیست نامی از "اصغر فرهادی" بزرگ در نظرسنجی سایتی بدرخشد تا مثل همیشه یکه و تنها در صدر باشد، این قضیه از «چهارشنبه سوری» ثبات پیدا کرد. به جرئت می توانم بگویم از زمان اکران «چهارشنبه سوری» تا به امروز، اصغر فرهادی و فیلم هایش در بیش از 90% نظرسنجی سایت های "معتبر" سینمایی در صدر بوده است. اتفاقا این نظرسنجی از آن استثناهاست که «جدایی نادر از سیمین» با اختلاف کمی نسبت به فیلم دوم یعنی «راه آبی ابریشم» در صدر است. این مسئله در رابطه با محسن چاوشی در موسیقی هم صدق می کند، "حداقل" در فضای مجازی اصغر فرهادی و محسن چاوشی با اختلاف زیادی پرطرافدارترین های سینما و موسیقی هستند. تشکر از "پرده سینما"یی ها که به درخواست های کاربرانشون احترام می ذارن.

0+0-

چهارشنبه 18 خرداد 1390



>>>محمدرضا كلانتر:

نظرسنجي هايي كه در آنها هركس مجاز باشد بيش از يك بار راي بدهد معتبر نيست . نظرسنجي بايد مثل سايت IMDb باشد هرچند كه آن هم ايراد دارد چون ممكن است آدم هاي پرحوصله با ايميل هاي مختلف در آن شركت كنند اما بهتر از نظرسنجي سايت هاي ايراني است .

0+0-

چهارشنبه 18 خرداد 1390



>>>شقایق:

این اول شدن جدایی نادر از سیمین به خاطر این بود که نتایج رو زودتر اعلام نکردید آقایان پرده سینما ! از این کارتان گله دارم و قبلا هم گفته بودم این چطور نظرسنجی است که فیلمهای مهمی مثل اینجا بدون من یا مرهم رو تو لیستتون نذاشته بودین ؟؟؟؟ در کل همه چی تون عالی بود این کارتون بد بود

0+0-

سه‌شنبه 17 خرداد 1390



>>>ب.م.م:

جدایی نادر از سیمین همیشه و همه جا اوله!

0+0-

دوشنبه 16 خرداد 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.