پرده سینما

بتمن و سوپرمن در یک فیلم جدید هم‌بازی می‌شوند

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه‌کنندگان فیلم بتمن قصد دارند در یک فیلم زنده جدید سینمایی دو کاراکتر معروف قصه‌های مصور بتمن و سوپرمن را در کنار هم قرار دهند و یک ماجراجویی تازه خلق کنند.

 

 بت من و سوپرمنبه گزارش فارس، این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، ماجراجویی‌های تازه‌ای را به تصویب می‌کشد که تا قبل از این در مجموعه فیلم‌های مستقل بتمن و سوپرمن دیده نشده است. مسئولان کمپانی براداران وارنر که از این فیلم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سینمایی خود یاد می‌کنند، در تلاش هستند تا نظر مساعد کریستین بل را برای بازی در آن جلب کنند. بل در سه قسمت آخر سری جدید بتمن بازی کرد. وی که مشغول بازی در آخرین صحنه‌های قسمت سوم این مجموعه فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان است، مدتی قبل گفت دیگر در هیچ فیلم سینمایی لباس مرد خفاشی را به تن نخواهد کرد.

هنری کاویل بازیگر جوانی که در قسمت جدید مجموعه فیلم سوپرمن (که هم‌اکنون در دست تولید است) نقش مرد آهنی را بازی می‌کند، در محصول تازه کمپانی برادران وارنر این نقش را تکرار می‌کند.اگر کریستین بل بازی در نقش بتمن را در این فیلم جدید قبول نکند، تهیه‌کنندگان فیلم مجبور به انتخاب بازیگر جوان دیگری می‌شوند.

منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر می‌گویند آنها دو قصه برای فیلم جدید خود دارند که متفاوت از یکدیگر هستند و هنوز تصمیم نگرفته‌اند کدام یک از این دو قصه را برای کار فیلم‌برداری انتخاب کنند. این در حالی است که تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم بتمن در کمپانی برادران وارنر قصد دارند پس از اکران عمومی سومین قسمت سری جدید از این فیلم، دوباره دست به احیای آن بزنند.

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1390/6/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.