پرده سینما

لندن به سازندگان «جیمز باند» مجوز فیلمبرداری نداد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

در پی اعتراضات اخیر مردم انگلستان، مسئولان و مقامات محلی شهر لندن به سازندگان جدیدترین سری جیمز باند تحت عنوان باند 23 برای فیلم‌برداری در چند مكان عمومی پرجمعیت این شهر مجوز ندادند.

 

دانیل گریک به گزارش فارس، قرار بوده كلید فیلم‌برداری فیلم پس از مدت‌ها كش و قوس و مشكلات متعدد مالی و اجرایی، اوایل سال جاری میلادی در انگلستان زده شود. این در حالی است كه مسئولان و مقامات محلی شهر لندن به سازندگان فیلم مجوز فیلم‌برداری در چند مكان عمومی پرجمعیت را نداده‌اند.

نگرانی مسئولان محلی این است كه كار فیلم‌برداری صحنه‌های خطرناک اكشن فیلم، به مردم معمولی آسیب برساند و باعث یك اعتراض عمومی شود.

قبل از این صحبت‌هایی شنیده می‌شد كه بخشی از صحنه‌های مهم فیلم در چند شهر بزرگ هند مثل احمدآباد و گوآ فیلم‌برداری خواهد شد.

اما حالا خبر می‌رسد كه آفریقای جنوبی جای این كشور آسیایی را گرفته است. با این حال، طرف هندی در تلاش است تا تهیه‌كنندگان باند 23 را متقاعد كند از لوكیشن‌های این كشور استفاده كنند.

سام مندس كارگردان بیست و سومین قسمت مجموعه فیلم جیمزباند می‌گوید در این قسمت فیلم چند سكانس تماشایی و ویژه اكشن در معرض دید تماشاگران سینما قرار خواهد گرفت.

این اكشن دلهره‌آور و ماجراجویانه كه فعلاً با نام موقت باند 23 شناخته می‌شود، یكی از پرهزینه‌ترین قسمت‌های این مجموعه فیلم قدیمی خواهد بود.

تهیه‌كنندگان فیلم رقم دقیق تولید آن را اعلام نكرده‌اند، ولی گفته‌ می‌شود باند 23 با هزینه‌ای بالای 110 میلیون دلار جلوی دوربین خواهد رفت.

باند 23 مثل قسمت‌های قبلی مجموعه فیلم جییمز باند، اوایل ماه نوامبر سال 2012 به روی پرده سینماها می‌رود.

دانیل كریگ برای سومین بار در این مجموعه فیلم نقش مأمور دو صفر هفت را بازی می‌كند. صحنه‌های خطرناك اكشن فیلم را هم خود او بازی خواهد كرد و از بدلكار استفاده نمی‌كند.

رالف فاینس، خاویر باردم و جودی دنچ هم در فیلم حضور دارند.


 تاريخ ارسال: 1390/6/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.