پرده سینما

نسخه سه‌بعدی «جنگ ستارگان: شبح تهدید» آماده اكران شد

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به زودی جنگ ستارگان به صورت سه بعدی روانه پرده سینما خواهد شدنخستین اپیزود از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان با عنوان جنگ ستارگان، شبح تهدید برای اكران در فوریه 2012 میلادی (نیمه بهمن امسال) اکران می شود.

مسئولان برگزارکننده دو شرکت فیلم سازی فوکس و لوکاس فیلمز روز گذشته اعلام کردند که با آماده شدن مراحل تولید و انتشار نخستین پوستر این فیلم آماده اكران شد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، مسوولان سازنده این فیلم سینمایی اعلام کردند که تا زمان تعیین شده هیچ قسمتی از این مجموعه فیلم ها به صورت سه بعدی اکران نمی شود و پس از نمایش نخستین نسخه فیلم‌های جنگ ستارگان به صورت سه بعدی، 5 اپیزود دیگر آن نیز به ترتیب در قالب سه بعدی نمایش داده می‌شوند.

پیش از این شرکت فیلم سازی فوکس اعلام کرده بود که تمامی اپیزودهای جنگ ستارگان را در قالب یک مجموعه "بلو ری" منتشر می کند.

جنگ ستارگان اپیزود اول: شبح تهدید سال 1999 در ژانر اپرای فضایی ساخته شد که کارگردان و فیلم‌نامه نویس آن جورج لوکاس است.

این فیلم، چهارمین فیلم از مجموعه فیلمهای جنگ ستارگان بوده، اما به لحاظ ترتیب زمانی وقایع داستان، اولین فیلم می‌باشد.

شبح تهدید، شانزده سال پس از سومین فیلم این سری، جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای، در تاریخ 19 مه 1999 ، اکران شده است. لوکاس زمانی که دریافت، جلوه‌های ویژه به آن حد از پیشرفت که او برای ساخت فیلم خود در نظر داشت، رسیده است، شروع به ساختن فیلم نمود. فیلمبرداری آن در سال 1997 در نقاط مختلفی مثل استودیو لیوِسدن و صحرای تونس انجام شد و اکران فیلم با پوشش گسترده رسانه‌ها و پیش بینی‌های بزرگ همراه بود.

با وجود نقدها و ارزیابی‌های متفاوت از منتقدان، فیلم به فروش جهانی 924 میلیون دلار دست یافت و اکنون پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان (سومین فیلم پرفروش مجموعه با احتساب نرخ تورم) و هشتمین فیلم پرفروش دنیا به‌شمار می‌رود.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1390/7/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.