پرده سینما

شروع پرقدرت «تن تن»‌ اسپیلبرگ در اروپا

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اجراهای تن تن: راز اسب شاخدارفیلم سه‌بعدی ماجراهای تن تن: راز اسب شاخدار به کارگردانی استیون اسپیلبرگ از روز چهارشنبه در چند کشور اروپایی اکران و با موفقیت روبرو شد.به گزارش خبرآنلاین، این فیلم در اولین روز اکران در فرانسه، بلژیک و بریتانیا در رده اول جدول فروش قرار گرفت.

ماجراهای تن تن: راز اسب شاخدار روز چهارشنبه در بریتانیا 3.5 میلیون دلار و در فرانسه 4.7 میلیون دلار فروخت.

استودیو سونی که مسئولیت پخش فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را در تمام کشورهای اروپایی بجز بریتانیا به عهده دارد، پیش‌بینی کرده این فیلم در سه روز اول اکران در فرانسه، 18.5 میلیون دلار به دست آورد و رکورد بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم در این کشور را که فعلا در اختیار آواتار است، جابجا کند.

فیلم سه‌بعدی و موشن کپچر راز اسب شاخدار در بلژیک زادگاه قصه‌های مصور «تن تن» در 169 سینما حدود 239 هزار دلار فروخت و انتظار می‌رود تا پایان روز یکشنبه 1.8 میلیون دلار بفروشد. آواتار با 1.6 میلیون دلار فروش در سه روز اول اکران در بلژیک و درمجموع 15.8 میلیون دلار فروش رکورددار بازار سینمای این کشور است.

راز اسب شاخدار از این هفته در 18 بازار اروپایی و از هفته آینده در 24 بازار دیگر اکران می‌شود. استودیو پارامونت این فیلم را از 21 دسامبر (30 آذر) در آمریکای شمالی روی پرده می‌فرستد.

دانیل کریگ، اندی سرکیس و جیمی بل در راز اسب شاخدار بازی می‌کنند که بر مبنای کتاب یازدهم از مجموعه 24 قسمتی هرژه نویسنده بلژیکی ساخته شده است. پیتر جکسون تهیه‌کننده این فیلم است.

مجموعه قصه‌های مصور «تن تن» که درباره یک خبرنگار جوان ماجراجو است، در سطح بین‌المللی شهرت دارد. تن تن در این قصه‌ها دور دنیا می‌گردد و با ماجراهای مختلف روبرو و با شخصیت‌های کاپیتان هادوک، پروفسور کاتبرت کالکولوس و دو کارآگاه دست و پا چلفتی همراه می‌شود.

قصه‌های مصور «تن تن» در فاصله 1929 تا 1976 منتشر شد و بیش از 200 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. این مجموعه به بیش از 50 زبان دنیا ترجمه شده است.

 

 

منبع: خبرآنلاین به نقل از ورایتی / 27 اکتبر / ترجمه: علی افتخاری


 تاريخ ارسال: 1390/8/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سلمان:

آخ جووووووووووووووووون!حال کردم.خیلی منتظر دیدن این فیلم هستم

0+0-

شنبه 7 آبان 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.