پرده سینما

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-در سال گذشته به دلیل ناکارآمدی مدیریت روابط عمومی، سینمای رسانه ها به جولانگاهی برای حضور دست اندرکاران و مسئولان متعددی که هیچ ربطی به «رسانه» نداشتند و حتی  سینمایی «خانوادگی» بدل شده بود که این مهم باعث افت شدید کیفی و عدم فعالیت کافی برای خبرنگاران، منتقدان و سایر اصحاب رسانه را فراهم آورده بود، به طوری که از سینمای رسانه ها تنها نامی باقی مانده و رسماً این سینما با سینمای هنرمندان ادغام گردیده بود.

 

-در سال گذشته روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در مرحله صدور کارت در سینمای رسانه، تبعیض های آشکار و نهانی بین رسانه ها قائل می شد. به طوری که در بسیاری موارد سهمیه رسانه های تخصصی و فعال متناسب با فعالیت آنها نبود.

 

-در سال گذشته رفتار مدیر روابط عمومی جشنواره فجر با اصحاب رسانه با بی احترامی، ناکارآمدی و حتی توهین همراه بود. به تبع ایشان سایر کارکنان روابط عمومی نیز رفتاری بی ادبانه با اصحاب رسانه داشتند.

 

بنابراین جای خرسندی دارد که محمد خزایی طی حکمی یزدان عشیری را به سمت مدیر روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

 

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، متن حکم مدیر روابط عمومی به این شرح است:

 

جناب آقای یزدان عشیری

یزدان عشیریاحتراماً، نظر به تجارب ارزشمند، توانمندی و شایستگی شما در عرصه روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای بدین‌وسیله جنابعالی را به سمت مدیر روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو عنایات الهی و همراهی مجدانه شما و همه اعضای ستاد برگزاری جشنواره که به نیت خدمتگزاری پا به میدان گذاشته‌ایم، بتوانیم با تقویت مناسبات سینمایی و همکاری رسانه‌های گروهی خدمات شایسته‌ای را در جهت بالندگی و اعتلای سینمای کشور در سی‌امین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی که جشن هم‌دلی و هم‌اندیشی خانواده سینماست، ارائه دهیم.

یزدان عشیری علاوه بر نویسندگی در حوزه فیلمنامه، قصه و نویسندگی به عنوان عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در رسانه‌‌ها، مسئولیت‌های متعددی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و سردبیری نشریات موضوعی داشته است.

مدیریت روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک ونوجوان، مدیریت روابط عمومی چهار دوره همایش سراسری فیلم کوتاه کشور، مدیریت روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم وارش (چهار دوره)، مدیریت ارتباطات رسانه‌ای جشنواره تئاتر دفاع مقدس (دو دوره)، معاونت ارتباطات و تبلیغات همایش سراسری آئین‌های عاشورایی (دو دوره)، مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ( چهار سال)، مدیر روابط عمومی دو دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی، مدیر روابط عمومی دو دوره جشنواره فیلم کوثر، مدیر روابط عمومی جشن بزرگ نویسندگان و منتقدان سینما، مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس و سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از جمله فعالیت‌های او در حوزه روابط عمومی بوده است.

وی نویسنده فیلم‌های سینمایی زیستن، خاک سرد و چند فیلم کوتاه است.

عشیری سال 88 در مقام مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران مقام دوم کشوری را از میان 69 روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشور از سوی انجمن تخصصی روابط عمومی ایران به خود اختصاص داد. 


 تاريخ ارسال: 1390/8/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.