پرده سینما

خزاعی: مهلت دریافت آثار در جشنواره‌ فجر به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت:‌ امسال طبق برنامه‌ریزی‌ها قصد داریم كه حتما در هنگام پیش فروش بلیت‌های جشنواره، فیلم‌های بخش مسابقه و ساعت نمایش آنها مشخص باشد تا مخاطبان بدانند كه برای چه فیلمی بلیت تهیه‌ می‌كنند.

به گزارش ایسنا، محمدخزاعی كه در ارتباطی تلفنی با برنامه شب گذشته ـ‌25 آذرماه‌ـ «هفت» سخن می‌گفت،‌ در ابتدا درباره دیدارش با علمای حوزه علمیه قم سخن گفت و اظهار كرد‌: ما در این دیدار، نگاه جدید جشنواره كه همان شعار «اخلاق،‌ آگاهی و امید» است را توضیح داده و اعلام كردیم كه در بخش بین الملل بیداری اسلامی را مدنظر قرار خواهیم داد كه این مسائل از سوی آیت الله مقتدایی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ در بخش بین الملل، بحث‌هایی مانند ظلم ستیزی،‌ استكبار ستیزی و ... را مدنظر قرار خواهیم داد تا فیلمسازان هم عقیده ما، بتوانند در جشنواره فجر حضور داشته باشند. همچنین در بخش‌های «جلوه‌های شب» و جنبی جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های روز دنیا را مشاهده كنند.

خزاعی خبر داد:‌ تاكنون در این بخش 300 فیلم به دبیرخانه جشنواره فجر رسیده است كه این فیلم‌ها براساس‌ مضامین در بخش مسابقه قرار خواهند گرفت.

دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر در ادامه سخنانش، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بیان كرد: سی‌ام آذر آخرین مهلت ارسال فرم‌های حضور در جشنواره است كه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، چرا كه ما برای جشنواره امسال جدول برنامه‌ریزی داریم تا جشنواره منظم‌تر برگزارشود.

وی تاكید كرد:‌ اگر فردی تا سی‌ام آذر فرم‌ها را پر نكرد، برای ما روشن است كه او نمی‌خواهد در جشنواره شركت كند.

خزاعی درباره علت اینكه چرا مهلت تحویل آثار تمدید نخواهد شد، گفت: امسال اول تا پنجم بهمن‌ماه تعطیل است و ما حتما باید قبل از این تاریخ هم جدول بخش مسابقه و هم پیش فروش بلیت‌ها را انجام داده باشیم. در واقع برنامه‌ریزی‌مان این است كه برای اولین بار در هنگام پیش فروش بلیت‌ها نام‌ فیلم‌های خریداری شده از سوی مخاطبان مشخص شده باشد.

دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر در پایان سخنانش تاكید كرد:‌ 19 یا بیستم دی ماه آخرین روز بازبینی آثار از سوی هیات انتخاب است و اگر هر اثری نهایتا تا این مدت به جشنواره نرسد، آن اثر مطمئنا در بخش مسابقه حاضر نخواهد بود؛ این شرایط حتی برای فیلم‌هایی هم كه تهیه‌كننده دولتی دارند صدق می‌كند.


 تاريخ ارسال: 1390/9/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.