پرده سینما

سه سالن سینمای دیگر به سینماهای جشنواره فجر اضافه شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سینما سپیده، اریکه ایرانیان و سینما صحرا سه سالن سینمایی اضافه شده به دیگر سالن‌های جشنواره هستند.

 

مدیرامور سینماهای سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از آماده شدن سالن‌های میزبان جشنواره و اضافه شدن سه سالن دیگر به سالن‌های جشنواره خبر داد.

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره در گفت‌وگو با روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: با توجه به تعهداتی که سالن‌های سینمایی برای میزبانی جشنواره در نظر گرفته شده بودند، سه سالن سینمایی دیگر نیز به سالن‌های سینمایی قبلی اضافه شدند  و سینما سپیده ، اریکه ایرانیان وسینما صحرا سه سالن سینمایی اضافه شده به دیگر سالن‌های جشنواره هستند، البته ناگفته نماند که ایوان شمس نیز امسال برای اولین بار به عنوان سینمای نمایش‌دهنده فیلم‌های سه بعدی جشنواره انتخاب شده است .

وی ادامه داد: قرار بود که 5 سالن سینمایی به دیگر سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره اضافه شوند که به علت عدم کیفیت وتوانایی لازم فنی، صدا و تصویر، به ناچار 2 سالن از این بین حذف و فقط 3 سالن دیگر اضافه شدند.

فرجی اظهار داشت: نزدیک به 85 درصد از سالن‌های سینمایی میزبان جشنواره از لحاظ تجهیزات فنی تکمیل شده‌اند و فقط یکی، دو سینمای ما درگیر تعمیرات کف‌پوش سالن و آخرین ارزیابی‌های صدا و تصویر سالن‌ها هستند که در نهایت تا 7 بهمن ماه تمامی سینماهای جشنواره به لحاظ ترمیم تجهیزات فنی تکمیل می‌شوند و آماده خدمات‌رسانی خواهند شد.

فرجی به تعداد سالن‌های سینمایی که همانند سال گذشته بوده اشاره کرد و اظهار داشت: امسال حدود 13 هزار صندلی برای جشنواره در نظر گرفته شده که 3هزار صندلی آن برای نهادها، سازمان‌ها و هنرمندان حدود 8هزار صندلی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است و باید این نکته را بگویم که این تعداد آمار صندلی‌ها بدون در نظر گرفتن سالن برج  میلاد است که آن نیز خود ظرفیت 1700 نفری را دارد .

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این که آیا سینمای قلهک نیز برای نمایش فیلم در ایام جشنواره در نظر گرفته شده، تصریح کرد: قرار بر این نیست که سینمای قلهک برای نمایش  فیلم‌های جشنواره سی‌ام در نظر گرفته شود بلکه همزمان با دهه فجر و ایام برگزاری جشنواره، این سینما افتتاح و به جمع دیگر سالن‌های سینمایی تهران اضافه خواهد شد .

بنا بر این گزارش؛ سینماهای فلسطین (یک، دو و سه)، اریکه ایرانیان، آزادی (اصلی، شهر قصه، شهر هنر، شهر هفتم)، بهمن (یک و دو)، استقلال، سپیده، پردیس ملت (یک، دو، سه و چهار)، ایوان شمس، جوان، فرهنگ (یک و دو)، ماندانا، صحرا، شکوفه، کیان و برج میلاد امسال میزبان جشنواره سی‌ام هستند.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 بهمن ماه در تهران و از 17 بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد.

 


 تاريخ ارسال: 1390/11/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.