پرده سینما

مذاكرات با علی استون برای بازی در نقش جوان ایرانی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی استونعلی (شان) استون، سینماگری كه روز گذشته ـ 25 بهمن ماه ـ به دین اسلام مشرف شد به عنوان بازیگر در فیلم‌ علی ‌شاه‌حاتمی بازی می‌كند.

علی شاه‌حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شان استون حدود سه ماه قبل به دعوت كمپانی ریل‌ نایتز به ایران آمد و مذاكراتی در خصوص ساخت آثاری در حوزه دین انجام شد كه ایشان اظهار علاقه زیادی به آثار ایرانی و دینی كردند. در آن سفر 10 روزه موارد مختلفی درخصوص پروژه‌های مشاركتی مطرح شد.

وی خاطرنشان كرد:‌ ایشان در سفر اخیرشان مشغول ساخت مستندی هستند، ضمن اینكه از بین پروژه‌هایی كه قبلا مطرح شده بود قرار است فیلم متهم با نوشته بهرام حیدری توسط من ساخته شود.

این كارگردان ادامه داد: در حال حاضر به همراه اسكات فراینك و جس براون در حال كار روی فیلمنامه هستیم كه بخش اعظم آن به پایان رسیده و بعد از آماده سازی، فراینك از كارگردانان هالیوودی به عنوان مشاور در كنارم خواهد بود.

شاه‌حاتمی همچنین از شاوالان قهرمان بوكس جهان كه كانادایی الاصل نیز به عنوان یكی دیگر از بازیگران این فیلم كه از او دعوت به عمل آمده است نام برد.

وی از شان استون به عنوان بازیگر اصلی این فیلم نام برد و با اشاره به موضوع فیلم اش گفت:‌ داستان این فیلم درباره یك جوان ایرانی است كه برای ادامه تحصیل به آمریكا می‌رود. او در ضمن یك بوكسور حرفه‌ای‌ست كه با خودكشی یك سرمایه‌دار ورشكسته آمریكایی متهم به قتل او شده و به زندان می‌افتد. در واقع در قالب این فیلم به مشكلات ایرانی‌ها و مسلمان‌ها در خارج از كشور پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: طی سفری كه چندی پیش داشتم لوكیشن‌های فیلم در كانادا انتخاب شده است و 95 درصد كار در آنجا می‌گذرد كه طبق برنامه‌ریزی انجام شده كار تا خرداد ماه آماده خواهد شد.

این كارگردان از استون به عنوان بازیگر نقش جوان ایرانی در این فیلم نام برد و اظهار كرد:‌ هفته پیش‌ صحبت‌های اولیه با ایشان شد و علاقه‌مندی‌اش را اعلام كرد و مذاكرات نهایی به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: تهیه‌كننده این فیلم كه به زبان انگلیسی ساخته می‌شود و بازیگران ایرانی نیز در آن حضور دارند برعهده سیدجلال چاوشیان با مشاركت كمپانی ریل‌ نایتز است كه این شركت اقدامات پخش جهانی آن را انجام می‌دهد.

این كارگردان تاكید كرد: ملیسا كارتر كه ایشان هم قبلاً مسلمان شده‌اند به عنوان نماینده عمر امانت مدیرعامل ریل‌ نایتز در ایران مدیریت اجرایی پروژه را بر عهده دارند.

شاه‌حاتمی با بیان اینكه این شركت قرار است فیلم‌هایی با مضمون و تائید جامعه اسلامی برای پخش بین‌المللی تهیه كند، از امپراطور عشق به كارگردانی بهزاد بهزادپور به عنوان پروژه‌ای كه همزمان با متهم در ایران كار می شود نام برد كه در این فیلم نیز بازیگران ایرانی در كنار بازیگرانی از سینمای هالیوود و عرب بازی می‌كنند.

وی درباره تشرف، شان استون به دین اسلام نیز اظهار كرد: روز گذشته ایشان در دفتر آیت الله ناصری در اصفهان مسلمان شدند كه جزئیات این اقدام ایشان احتمالا روزهای آینده در یك كنفرانس خبری تشریح خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید
پسر الیور استون مسلمان شد
علی استون: درباره عاشورا، مولانا و سقوط هواپیمای ایرباس ایرانی فیلم می سازم
مذاکرات با علی استون برای بازی در نقش جوان ایرانی
انعکاس وسیع خبر تشرف شان استون در رسانه های جهان 
شان علی استون پس از بازگشت به آمریکا: هیچ خدایی مگر خداوند یکتا وجود ندارد و محمد پیامبر و فرستاده اوست


 تاريخ ارسال: 1390/11/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.