پرده سینما

اكبر عبدی: نخواندن سناریو خیلی وقت‌ها به نفع صاحب فیلم شده است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اکبر عبدیاکبر عبدی بازیگرسینما، تئاتر و تلویزیون كه شامگاه گذشته ـ 26 اسفند ماه ـ در برنامه‌ی «هفت» حضور پیدا كرد، در پاسخ به سوالی درباره بی‌نظمی در كارهایش اظهار كرد: از آقای تقوایی، مهرجویی و یاهمین عطاران درباره من سوال كنید و ببینید چنین موضوعی واقعیت دارد یا نه؟ متاسفانه بعضی‌ها كارشان را بلد نیستند و مرا متهم به بی‌نظمی می‌كنند.

به گزارش ایسنا او همچنین درباره نخواندن سناریو قبل از حضورش در فیلم‌ها گفت: نخواندن سناریو خیلی وقت‌ها به نفع صاحب فیلم شده است چون اگر می خواندم فیلم را قبول نمی‌كردم البته اگر خودم هم نخوانم به شخص دیگری می‌دهم بخواند، در واقع دوست دارم صحنه برایم تازگی داشته باشد.

اكبر عبدی افزود: همین فیلم اخراجی‌ها بخش زیادی از دیالوگ‌هایش سر صحنه به وجود آمد كه بسیار بهتر از فیلمنامه اولیه شد. سر كارهای دیگر هم مانند اجاره‌نشین‌ها ی مهرجویی و یا حتی دلشدگان علی حاتمی هم به همین شكل بوده است و معمولا دیالوگ‌ها را با نظر كارگردان كم و زیاد می‌كنم.

بازیگر فیلم مادر خاطرنشان كرد: البته دیالوگ شخصی مثل تقوایی را نمی‌شود عوض كرد. اما به نظر شما ده‌نمكی شناخت اش نسبت به دیالوگ‌ها بیشتر از من است؟ بعضی كارگردان‌ها هم اعتماد به نفس ندارند و می‌گویند همین مزخرفی كه نوشتند بگو و من هم گفته‌ام و در همین فیلم‌ها هم حق ما را خورده‌اند مانند فیلم شرط اول.

اكبر عبدی با اشاره به فیلم خوابم میاد رضا عطاران گفت: در همین فیلم تنها سماجت عطاران باعث شد كه تهیه‌كننده راضی شود و من بازی كنم و حتی بخشی از دستمزدم را نیز كارگردان از جیب خودش پرداخت كرد؛ چون تهیه كننده می‌گفت: «یك پیرزن را می‌آوریم و دو سه میلیون می‌دهیم تا بازی كند.»

وی در پایان صحبت‌هایش با تبریک به اصغر فرهادی برای موفقیت اش در اسكار اظهار كرد: من ایشان را هنوز از نزدیک ندیده‌ام اما همین كه پرچم اسلام را در سرزمین كفر به اهتزاز در می‌آورد بسیار با اهمیت است.

 


 تاريخ ارسال: 1390/12/27
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محمد :

اكبر عبدي خوبه توي بازيگري اين رفتار بازيگر به بازي هيچ ربطي نداره و تنها بازيگريه كه وقتي فيلم بدي بازي ميكنه مياد ميگه براي پول بازي كرده و لي من يادم نمياد هيچ بازيگري تو ايران اين حرف رو زده باشه خيلي ها كه اين نقش هاي افتضاح رو بازي كردن ولي هميشه پر رو هم بودن يادمون نره اوني كه اون ديالوگ معروف روگفته همين اكبر عبديه (( مادر مرد از بس كه جان ندارد )) علي حاتمي ( بزرگ )

0+0-

شنبه 27 اسفند 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.