پرده سینما

وضعیت جسمانی ایرج قادری مناسب نیست

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر فیلمبرداری آثار ایرج قادری قادری درباره وضعیت جسمانی این بازیگر و کارگردان، گفت: برخی از افراد تصویر غلطی از قادری به جامعه مطبوعات معرفی می‌کنند، در حالی که وی نیاز به هیچ‌گونه کمک مالی ندارد.

 

ایرج قادری. عکس از خدایار قاقانی. سایت پرده سینمافرج حیدری مدیر فیلمبرداری با سابقه سینمای ایران و یکی از دوستان نزدیک ایرج قادری در گفت‌و‌گو با فارس درباره وضعیت جسمانی وی گفت: متأسفانه وضعیت جسمانی ایرج قادری مناسب نیست و ایشان سطح هوشیاری بسیار پایینی دارند. وی از سرطان پروستات و مثانه رنج می‌برد و تنها نیازمند دعای مردم و دوستداران‌شان برای بهبود وضعیت جسمی‌شان هستیم.

وی در ادامه افزود: پزشکان متاسفانه به سرعت سرطان وی را تشخیص ندادند و به همین دلیل سرطان پیشرفت کرد، ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفتند و در حال حاضر نیز شرایط مساعدی ندارند.

وی درادامه افزود: متاسفانه در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای اخباری از وضعیت ایشان منعکس می‌شود که جای تأسف دارد و تصویری از وی می‌سازند که اصلاً تصویر درست و شایسته نیست. در طول مدت بیماری همسرش تهمینه بالای سر ایشان است و به خوبی از وی مراقبت می‌کند.

این فیلمبردار باسابقه سینمای ایران در ادامه افزود: برخی از افراد تصویر غلطی از ایرج قادری به جامعه مطبوعات و شبکه‌ها معرفی می‌کنند. ایرج قادری نیاز به هیچ‌گونه کمک مالی ندارد و به گفته همسرش در دو ماهه اخیر حداقل حدود 500 میلیون تومان هزینه برای بهبود وی انجام شد و از این پس نیز مشکل مالی وجود ندارد‌. او نیاز به هیچ کمک مالی بیمه و بیمه تکمیلی که مبلغ بسیار ناچیزی است، ندارد او تنها نیاز به دعای خیر مردم و دوستدارانش دارد. برخی از افراد با سوءاستفاده از نام وی وجه اجتماعی او را خدشه‌دار می‌کنند، تنها برای بزرگ کردن و رسیدن به اهداف خود که کار درستی نیست.

وی در ادامه افزود: به دلیل سوء استفاده از نام و موقعیت وی همسر ایرج قادری تصمیم گرفته است که اجازه ملاقات به هیچ یک از افراد داده نشود، زیرا ایشان شرایط مساعدی ندارند. همسر قادری معتقد است متأسفانه برخی از مسئولین باید در زمانی که او را حمایت می‌کردند از وی پشتیبانی نکردند و او را با مشکلات تنها گذاشتند، او عاشق کارش در سینما بود و با مشکلات بسیاری در امر فیلمسازی مواجه بود.

حیدری در ادامه گفت: ایرج قادری روحیات خاصی داشت و بیماری خود را حتی از نزدیکانش نیز مخفی می‌کرد و دوست نداشت کسی از بیماری او مطلع باشد، زیرا دوست داشت همیشه او را سر حال و با نشاط ببینند. برای این که یاد و خاطره او همانگونه که بود در دل‌ها بماند، به همین دلیل همسرش ملاقات و عیادت وی را جایز نمی‌داند.

دوست و مدیر فیلمبرداری فیلم‌های قادری در خاتمه افزود: در آخرین ملاقات ام با ایرج قادری همسرش تاکید داشت که تعدادی از افراد از جمله «هوشنگ. ح» متاسفانه از دخترها و پسرهای زیادی به نام ایرج قادری به انحاء مختلف سوءاستفاده‌های مالی کرده است، دیگر دست از این کارها بردارید و از بیماری ایرج قادری سوء استفاده نکنید.


 تاريخ ارسال: 1391/2/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.