پرده سینما

مازیار میری: «سعادت‌آباد» در پخش خانگی قربانی شد

پرده سینما

 

  

 

 

 

 

 

 

 

مازیار میری همزمان با پخش خانگی فیلم سینمایی سعادت آباد گفت: نسخه‌ ای که این روزها از سعادت آباد عرضه شده با حذف چند پلان و سکانس نهایی مواجه شده است.

 

likhc htahv , ik'hli rhqdhkd nv suhnj Hfhnکارگردان سعادت آباد در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: تصور من این است که این حذفیات به دلیل ممیزی نیست، چون این فیلم چند ماه قبل اکران بود و پروانه نمایش قانونی هم گرفته بود.

میری با اشاره به فروش خوب سعادت آباد در زمان اکران عمومی گفت: به نظر من دوستان وزارت ارشاد، سعادت آباد را در شبکه نمایش خانگی قربانی مواضع صنفی من و آقای همایون اسعدیان کرده‌اند.

وی یادآور شد: شرایط پروانه نمایش خانگی پیش از این خیلی آسان تر بود، ولی برای سعادت آباد پروانه نمایش خانگی به سختی صادر شد و به ما کاملاً فشار آورده بودند که بعضی از صحنه‌ها را حذف کنیم و شاید احساس می کردند ما حذف نخواهیم کرد و فیلم هم به شبکه نمایش خانگی راه نخواهد یافت. اما تولید این فیلم در بخش خصوصی و بدون هیچ امکانات دولتی صورت گرفته، بنابراین ما مجبور بودیم کوتاه بیاییم و قبول کنیم تا فیلم به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.

مازیار میری درباره فروش روزهای اولیه سعادت آباد در شبکه نمایش خانگی گفت: از طرف پخش کننده شنیدم که فیلم خوب فروش کرده، بنابراین خوشحالم که سینمای مستقل ایران هنوز مخاطب دارد و برخلاف تصور برخی‌ها این سینمای مستقل دیده می‌شود و مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

كارگردان سعادت‌آباد در بخش دیگری از سخنانش از رجبی فروتن ـ مدیر نمایش خانگی وزارت ارشاد ـ تشكر كرد و گفت: با همیاری و تلاش ایشان و وساطتی كه با مسوولان سینمایی داشتند، فیلم بالاخره مجوز توزیع در شبكه نمایش خانگی را گرفت.

مازیار میری با اشاره به حذف سكانس فینال فیلم تصریح كرد: باید از حامد بهداد و مینا ساداتی بازیگران سكانس فینال فیلم، برای حذف این سكانس عذرخواهی كنم چون بازی‌های آنها در این سكانس به دلیل موضع‌گیری‌های صنفی من و آقای اسعدیان بر سر مسایل صنفی، قربانی شد.


 تاريخ ارسال: 1391/2/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.