پرده سینما

هنگامه قاضیانی به فستیوال کن رفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اعزام اولین گروه سینمایی به کن شصت و پنجم

 

بامداد امروز کاروانی از مدیران سینمایی به سرپرستی حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی عازم شصت و پنجمین جشنواره کن شدند.

 هنگامه قاضیانیبه گزارش فارس، ظرف امروز و روز گذشته کاروان اعزامی مدیران و هنرمندان سینمای ایران عازم شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن شدند‌. در این کاروان که به سرپرستی حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی عازم شدند، شفیع آقامحمدیان (مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)، هاشم میرزاخانی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران)، محمدرضا عباسیان (مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری)، امیر اسفندیاری (مدیر بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی) در گروه اعزامی مدیران هستند‌.

در این میان محسن علی‌اکبری (تهیه‌کننده و عضو شورای‌عالی سینمای ایران) همچنین فرهاد اصلانی (بازیگر) و هنگامه قاضیانی (بازیگر) در این هیئت حضور دارند و از میهمانان موسسه رسانه‌های تصویری هستند. گروه دیگر مدیران و هنرمندان سینمای ایران هفته آینده عازم جشنواره کن خواهند شد. مدیران حوزه هنری و مدیران تامین برنامه شبکه‌های مختلف نیز عازم جشنواره کن می‌شوند.

جشنواره فیلم کن از امروز آغاز می‌شود، این درحالی است که هنوز فیلم‌هایی که قرار است در چتر سینمای ایران به نمایش درآیند اعلام نشده است و هنوز مشخص نیست مدیران چه فیلم‌هایی را برای رایزنی و عرضه در بازار بین‌المللی کن انتخاب کرده‌اند!

شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن 16 تا 27 می (27 اردیبهشت تا 7 خردادماه) در شهر ساحلی کن برگزار می‌شود


 تاريخ ارسال: 1391/2/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.