پرده سینما

جدیدترین اظهارنظر وزیر ارشاد درباره‌ی خانه سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد كه در آخرین جلسه‌ی شورای عالی سینما؛ «تصمیم بر این شد كه تشكل جدیدی در ارتباط با سینما با عنوان خانه سینما یا باشگاه سینماگران با مشورت خود سینماگران ایجاد كنیم.»

 

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش ایسنا، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت، سید محمد حسینی در پاسخ به پرسشی در مورد جلسه روز گذشته شورای عالی سینما با حضور رییس‌جمهور، گفت: در سال جدید، سه جلسه شورای عالی سینما با حضور رییس‌جمهور برگزار شده، در حالی كه جلسات شورای عالی در كشور هر شش ماه یک بار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینكه این جلسه با حضور اعضا برگزار شد، گفت: یكی از مواردی كه در این جلسه مطرح شد در مورد فعالیت‌های صنفی بود و به زودی این مساله دنبال می‌شود كه ما صنفوف مختلف سینمایی ایجاد كنیم و همچنین تصمیم بر این شد كه تشكل جدیدی در ارتباط با سینما با عنوان خانه سینما یا باشگاه سینماگران با مشورت خود سینماگران ایجاد كنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این تشكل با اساسنامه جدید و قانونی آغاز به كار خواهد كرد و در این ارتباط نظر خود سینماگران را جویا خواهیم شد.

حسینی در پاسخ به این سوال كه آیا اسم تشكل جدیدی كه ایجاد خواهید كرد خانه سینما خواهد بود؟‌ گفت: همان‌طور كه گفتم در مورد اسم آن با مشورت با خود اهالی سینما تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر ارشاد در بخش دیگری از این گفت‌‌وگو خبر داد: چهارشنبه هفته آینده همراه با خانم دستجردی در بیمارستان شهید رجایی حضور خواهیم پیدا كرد و این بیمارستان به هنرمندان خدمات‌رسانی خواهد كرد.

حسینی از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن از یكشنبه هفته آینده در تهران خبر داد و همچنین گفت: در حال فراهم كردن مقدمات برگزاری نمایشگاه قرآن برای ماه مبارك رمضان هستیم كه این نمایشگاه یك هفته قبل از ماه رمضان آغاز خواهد كرد و بخش‌های جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1391/3/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.