پرده سینما

برنامه نمایش فیلم ها در چهارمین روز جشنواره فیلم های ویدیویی

علی ناصری

 

 

 

 

 

 

 

 

در چهارمین روز از برگزاری نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی و در تاریخ پنجشنبه 1/4/1391 در بخش رویش یاس ها (مسابقه سینمای ایران) و در سالن شماره یک سینما فلسطین از ساعت 14 الی 21:30 فیلم های دختر...پدر...دختر به کارگردانی پناه بر خدا رضایی، شعله در باد به کارگردانی فرهاد مهرانفر، نه یک اتفاق ساده به کارگردانی جمشید بهمنی، میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی و انگشتر به کارگردانی سید جمال سید حاتمی اکران خواهند شد.

در بخش مسابقه بین الملل و در سالن شماره دو سینما فلسطین نیز از 14:30 الی 20:30 فیلم های 47 روز محصول کشور اسپانیا، روزی برای معجزه محصول مشترک آلمان و استرالیا، نامه های خیس محصول کشور ایران و کارامان محصول کشور آلمان روی پرده خواهند رفت.

سالن شماره سه سینما فلسطین هم از ساعت 15 الی 21 در بخش سینماگران و ویدیو شاهد اکران فیلم های برج آرام به کارگردانی سید مسعود اطیابی، روشنک به کارگردانی حسین قناعت، دوستان خوب به کارگردانی فریدون حسن پور و نقش لیلی به کارگردانی خسرو معصومی خواهد بود.

نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی همزمان در تهران، ابوموسی و رشت در حال برگزاری است و دوم تیرماه برگزیدگان خود را خواهد شناخت.


 تاريخ ارسال: 1391/4/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سینا:

سلام با تشکر از این جشنواره خوب که سال گذشته برگزار شد میتونید راهنمایی کنید که من چطور باید فیلم روزی برای معجزه رو تهیه کنم؟ saberian.sina@gmail.com ممنون

1+0-

دوشنبه 23 دي 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.